آموزشگاه موسیقی سازدهنی

دوره مبتدی سازدهنی

آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه موسیقی سازدهنی در تهران اقدام به برگزاری دوره های ویژه هارمونیکا نموده است در این دوره ها علاوه بر یادگیری اصولی سازدهنی همچنین با انواع سازدهنی و راهنمایی برای خرید سازدهنی و انتخاب ساز مناسب برای شروع هم آشنا می شوید. در اینجا با برخی برنامه های آموزشی در این دوره های ویژه آشنا خواهیم شد در ضمن می توانید برای اطلاع کامل تر از شرایط ثبت نام با شماره های ما در تماس باشید.

کلاس آموزش سازدهنی

آموزش اصولی سازدهنی مستلزم یادگیری مبانی اساسی سازدهنی است در دوره های آموزشی در آموزشگاه منظومه یادگیری انواع سازدهنی در کلیه سبک های تخصصی صورت می گیرد در این میان همه آموزش ها شامل اصول و مبانی موسیقی است و در کنار نوازندگی این ساز می توانید همه مواردی که در تئوری مسویقی نیز هست را بیاموزید به علاوه یادگیری در سبک های خاص سازدهنی.

نوازندگی سازدهنی شامل یک سری تکنیک های خاص هم می شود که باعث زیبایی دو چندان در نوازندگی این ساز می شود در آموزشگاه منظومه ما همچنین تمامی تکنیک های مختص سازدهنی را در دوره های ویژه در غالب یک پکیج برای علاقمندان به این ساز داریم.

اساتید ویژه در آموزشگاه موسیقی سازدهنی

یادگیری سازدهنی زیر نظر اساتید دانش آموخته این ساز صورت می گیرد که نه تنها آموزش نوزاندگی را دارند بلکه تمامی مواردی که مربوط به آشنایی با سبک های مختلف و اجرا در سطوح مختلف است را هم هست آموزش می دهند.

یادگیری سازدهنی در آموزشگاه منظومه زیر نظر استاد مهدی زنگنه آموزش داده می شود استاد زنگنه از اساتید برتر هارمونیکا در روزهای مختلف هفته در آمزوشگاه حضور دارند و کلیه کلاس ها زیر نظر مستقیم ایشان پیگیری می شود.

هنرجویان پس از گذراندن دوره های اولیه قادر خواهند بود به راحتی در سبک های مختلف سازدهنی را بیاموزند و می توانند پس از اندکی وارد گروه و ارکستر آموزشگاه شوند تا در کنسرت ها و اجرا های مختلف به هنرنمایی بپردازند.

انواع مدل سازدهنی

انواع سازدهنی

شاید هیچ سازی به تنوع سازدهنی در نوع و شکل پیدا نکنید چرا که انواع سازدهنی در مدل های فراوان با شکل های بسیاری از

بیشتر »

سازدهنی هوهنر

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز می پردازیم به یکی از معروف ترین برند ها در زمینه تولید و ساخت سازدهنی که دارای مدل

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *