آموزشگاه موسیقی سنتور

آموزشگاه سنتور

آموزشگاه منظومه به عنوان یکی از مراکز تخصصی و آموزشگاه موسیقی سنتور سال ها است که در زمینه آموزش مبتدی تا پیشرفته سنتور به طور آکادمیک فعالیت می نماید در این راستا با بهره گیری از روش های حرفه ای آموزش سنتور و با کمک از اساتید متخصص این حوزه اقدام به برگزاری دوره هایی  خاص در این حیطه نموده است که در ادامه می توانید با بخشی از آن ها بیشتر آشنا شوید همچنین اموزشگاه برای هنرجویان علاقمندی که تازه به یادگیری این ساز زیبا روی آورده اند طرح های آموزشی متنوعی برگزار می نماید.

سنتور

سنتور سازی است با پیشینه ای طولانی و از سازهایی است که همیشه جایگاهی خاص در موسیقی ایررانی داشته است و هم اکنون نیز پس از گذشت سالاین طولانی همچنان به عنوان یک ساز کامل و مطرح در بین دیگر ساز های ایرانی جای خود را حفظ نموده است.

سنتور سازی است که حس و روح متفاوتی دارد و از این رو بسیار مورد توجه است از سویی هم دوره های آموزشی سنتور به نحوی است که تمامی طول دوره با روح و احساس سروکار دارد و به همین جهت معمولا متقاضیان یادگیری این ساز بسیار دوره جذابی پیش رو خواهند داشت.

سنتور از دسته سازهای زهی کوبشی است و نوازندگی آن با دو دست و توسط مضراب صورت می گیرد و به همین جهت هماهنگی بین دستان و نیم کره های مغز را می طلبد و به آن بسیار  کمک می کند و نوازندگی ان شامل تکنیک ها و اصول خاصی است.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه )

آموزشگاه موسیقی سنتور

در آموزشگاه منظومه ما آموزش این ساز زیبا را بسیار راحت کرده ایم به این صورت که برای آموزش این ساز روش های معمولی و متفاوتی وجود دارد از بین همه این روش ها ما سعی بر ان داریم تا روشی را که بیشترین بازده را داشته است انتخاب نماییم و از آن جهت که این امر برای هنرجویان مختلف به یک شکل نیست چس ما شیوه های آموزشی مختلف را ادغام کرده ایم تا مزایای روش های گوناگون را داشته باشیم و از سویی هم مشکلاتی را که در اکثر روش ها وجود دارد حذف نموده ایم.

در این شیوه آموزشی همه هنرجویان با یک روش خشک و از پیش تعیین شده پیش نمی روند بلکه هر فرد بر اساس توانایی های خودش سنجیده می شود و قطعات و روش هایی انتخاب می گردد که بیشترین میزان علاقمندی در هنرجو را بر انگیزد با این ترتیب هر فرد بر اساس میزان تلاش خود پیش می روذ و به این شکل حتی طول دوره نیز برای هنرجویان کوشا می تواند کمتر باشد.

با این روش در اموزشگاه موسیقی منظومه تا کنون بیشترین میزان پیشرفت و رضایت مندی را در هنرجویان شاهد بوده ایم و دست کم هنرحویان با اشتیاق و انگیزه آموزش ها را دنبال می کنند که خود از مهم ترین عوامل پیشرفت است.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *