پیانو یاماها ydp 142

پیانو یاماها 142

پیانو سازی تخصصی در آموزشگاه موسیقی منظومه است و یکی از امکاناتی که در آموزشگاه برای هنرجویان در نظر گرفته شده است استفاده از سازها و کلاس های آموزشگاه جهت تمرین است از این هنرجویان تا هر زمانی که ساز تهیه نکرده باشند می توانند از ساعت های تمرین آموزشگاه به صورت رایگان بهره ببرند اما اگر به دنبال تهیه و خرید پیانو باشید بهتر است که از راهنمایی های اساتید و مشاورین ما در آموزشگاه منظومه بهره ببرید و بدون اطلاعات کافی اقدام به خرید نکنید در پی سوال عده ای از هنرجویان در مورد پیانو یاماها ydp 142 امروز قصد داریم در مورد این پیانو و مزایا و معایب آن اندکی بیشتر بدانیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

پیانو یاماها

یکی از برند های پیانو که در ایران بسیار محبوب شده است پیانو یاماها است در مورد اینکه این برند پیانو واقعا برند خوبی است و یا فقط قدرت تبلیغات و یا وفور آن در ایران باعث محبوبیت آن شده است سخن و حرف و حدیث بسیار است ولی در هر صورت توصیه ما برای خرید پیانو از هر برند یا مدلی این است که امکانات هر پیانو و یا مدل خاصی را بر اساس نیاز های خود بسنجید و واقعا چیزی را که از یک ساز برایتان مهم است طلب کنید نه فقط برند یا حرف دیگران را که بارها دیده شده هنرجویان برند های مختلف را بنا به اینکه امکانات فراوانی دارد می خرند بدون اینکه حتی یک بار از آن امکانات استفاده کنند در حقیقت پیانو سازی است که مانند کیبورد یا ارگ نیاز به امکانات خاصی در کنار صدای اصلی ندارد از این رو برخی امکانات اضافی در اکثر پیانو ها فقط شلوغ کاری برای جذب مشتری بیشتر است و در خرید بایستی به استاندارد صدا و کیفیت ساز توجه شود و دیگر امکانات را در درجه دوم اهمیت قرار دهید.

برند یاماها مدل های فراوانی دارد و این خود باعث می گردد وقتی هنرجویان به انتخاب می پردازند در ابتدا اندکی سردرگم شوند به همین خاطر بهتر است قبل از خرید از استاد خود مشورت بگیرند و یا می توانند با مشاورین ما در آموزشگاه منظومه مشورت داشته باشند.

( عکس از کنسرت هنرجویان اموزشگاه منظومه )

پیانو یاماها سری  ydp

این سری از پیانو ها که کیفیت خوبی هم دارند دارای چند مدل هستند که یکی از مدل های خوب آن مدل پیانو یاماها ydp 142 است که امکانات اولیه پیانو های دیجیتال را دارد و در بخش پایین مفصل در مورد آن صحبت خواهیم کرد. این سری از پیانو ها دارای کیفیت متوسط و قیمت تقریبا مناسبی هستند و جزء پیانو های تقریبا ارزان قیمت یاماها قرار می گیرند برای هنرجویانی که تازه آموزش پیانو را آغاز کرده اند و نمی خواهند که خیلی زیاد هزینه کنند می تواند گزینه مناسبی باشد.

پیانو یاماها ydp 142

این مدل از پیانو با ارتفاعی بیش از 81 سانتی متر و عرض 135 سانتی متر و طول 42 سانتی متر می باشد وزن این پیانو حدودا 38 کیلو گرو است و درب صفحه کلید آن به صورت کشویی و بسیار زیبا است. یکی از مزیت های این مدل از پیانو داشتن سه پدال است که برای اجرا در جاهایی که به پدال نیاز است بسیار مناسب است.

این مدل پیانی دو امپی فایر 6 واتی دارد که هر چند خوب است ولی نسبت به مدل های دیگر اندکی ضعیف می باشد همچنین قابلیت ضبط صدا و تیونر را نیز به طور پیش فرض دارا است.

این مدل پیانو دارای ده صدای پشی فرض و 60 صدای دمو است همچنین دارای پورت usb و همچنین قابلیت استفاده از هدفون را دارا است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *