نت آهنگ برای بلز

در این پست برای شما عزیزان در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه نت چند آهنگ برای بلز را قرار می دهیم که بتوانید روی این ساز پیاده نمایید هر چند که این ساز به لحاظ نوازندگی روی آهنگ های مختلف محدودیت هایی دارد اما می توانید برخی آهنگ را روی ان پیاده نمایید یا برای فرزندتان دانلود نموده و از آن ها برای نوازندگی بهتر روی ساز بلز استفاده نمایید.

عکس از کنسرت پایان دوره هنرجویان موسیقی کودک منظومه

بلز

بلز سازی است که هر چند به شکل زایلوفون و … در برخی ارکستر ها جای دارد ولی شکلی که امروزه به این نام مشهور است معمولا در کلاس موسیقی کودک و برای آمادگی کودکان برای ورود به دنیای موسیقی مورد استفاده قرار می گیرد البته باید بگوییم که دارای محدودیت هایی برای اجرای نت های مختلف است که معمولا با اضافه کردن تیغه های اضافی برخی از این نت ها قابل اجرا است ولی در هر صورت بیشتر نت های اصلی را روی ساز پیاده می کنند. در بخش بلز چیست بیشتر می توانید با این ساز و ساختار آن آشنا شوید.

عکس از کنسرت پایان دوره هنرجویان موسیقی کودک آموزشگاه منظومه

اهمیت بلز در موسیقی کودک

اهمیت این ساز از آن جایی است که ن تها را به شکلی ساده و در غالبی جذاب به کودک ارائه می دهد معمولا تیغه های مختلف که هر یک نمایانگر یک نت خاص است در رنگ های مختلف عرضه می گردد به این ترتیب کودکان می تواند با هر نت به رنگی متفاوت آشنا شوند از سویی اندازه هر تیغه نیز متفاوت است که خود می تواند در ردک بهتر هر نت کمک شایانی بکند از سویی هم نوازندگی روی این ساز با ضربه زده به تیغه ها صورت می گیرد یعنی همان مدلی که بچه ها دوست دارند و همگی این ها در یادگیری جذاب تر و ماندگار تر موثر و مفید می باشد.

نت آهنگ برای بلز

هر چند توصیه ما این است که برای کودکان نت هایی را که استاد در کلاس تدریس می کند پیش بگیرید ولی می توانید با مشورت استاد از برخی نت های اضافه نیز استفاده نمایید.

نت آهنگ خونه مادر بزرگه برای بلز

نت خونه مادر بزرگه

نت آهنگ میدولندز برای بلز

نت آهنگ میدولندز

چند نت دیگر برای بلز

نت آهنگ رومئو و ژولیت
نت سکرت گاردن
نت گل ارکیده
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *