ارکستر آموزشگاه موسیقی با اجرای سازهای بادی

در ادامه بخشی از کنسرت هنرجویان در ارکستر آموزشگاه موسیقی منظومه را مشاهده می نمایید که در آن بخشی از اجرای سازهای بادی در کنسرت آموزشگاه آورده شده است شرکت در ارکستر منظومه برای همه نوازندگان مبتدی تا پیشرفته آزاد است که در ادامه مطلب می توانید از شرایط عضویت در این گروه آموزشی اجرایی بیشتر بدانید.

عکس از اجرای سازهای بادی در کنسرت هنرجویان منظومه

سازهای بادی

سازهای بادی یکی از بخش های مهم آموزشی در آموزشگاه موسیقی منظومه است و شرایط و کلاس های ویژه ای برای این دسته از ساز ها در نظر گرفته شده است در ادامه برخی از مهم ترین این کلاس ها را در زیر با هم می بینیم :

کلاس سازدهنی
از مهم ترین کلاس هایی که در آموزشگاه موسیقی منظومه به صورت تخصصی و از مبتدی تا پیشرفته برنامه ریزی گردیده است کلاس سازدهنی است در این کلاس ها مهارت های لازم برای نوازندگی و همچنین آموزش تکنیک های خاص سازدهنی را خواهیم داشت که می توانید در طی دوره بیاموزید کلاس سازدهنی هر روزه و در تایم های مختلف در آموزشگاه برنامه ریزی شده و تشکیل می گردد.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

کلاس ساکسوفون
یکی دیگر از کلاس های تخصصی و حرفه ای در آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس ساکسوفون است آموزش این ساز زیبا در آموزشگاه زیر نظر استاد در روزهای مختلف وجود دارد و برای اموزش آن دوره های خاص و ویژه ای در نظر گرفته شده است ضمن این که هنرجویان می توانند در اجرا ها و کنسرت های آموزشگاه جهت اجرا حضور داشته باشند.

کلاس ملودیکا
ساز زیبا و بسیار جذاب ملودیکا در آموزشگاه موسیقی منظومه توسط چند استاد متخصص آموزش این ساز در روزهای مختلف هفته تدریس می گردد ملودیکا جذابیت های فراوانی دارد و آموزش در کلاس ملودیکا نیز هم جذاب و هم هم بسیار آسان است که می توانید با تماس با آموزشگاه از شرایط ویژه این کلاس مطلع شوید.

کلاس کلارینت
کلاس کلارینت از صفر تا صد در آموزشگاه موسیقی منظومه تدریس می گردد آموزش این ساز جذاب را یکی از برترین اساتید تهران بر عهده دارد که می توانید با تماس با آموزشگاه از برنامه های ایشان آگاه شوید.

عضویت در ارکستر آموزشگاه موسیقی منظومه

شرکت و عضویت در ارکستر منظومه برای همه نوازندگان مبتدی تا پیشرفته مجاز است و متقاضیان می توانند با شرکت و عضویت از مزایای آموزش تخصصی در گروه و اجرا و کنسرت های دوره ای بهره برده و تجربه نوازندگی خود را در هر سطحی بالا ببرند برای عضویت در گروه کافی است با تماس با شماره های آموزشگاه یک وقت برای شرکت و تعیین سطح در گروه دریافت نمایید.

اجرای سازهای بادی

در زیر بخشی از اجرای سازهای بادی در ارکستر آموزشگاه منظومه را مشاهده می نمایید که در آن بخشی از ارکسر بادی اجرا می کنند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *