فایل صوتی آهنگ والس

کلاس های ترم بهار 98

آهنگ والس از آهنگ های به یاد ماندنی و ماندگاری است که در امروز در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه قصد داریم فایل صوتی آن را برای شما عزیزان قرار دهیم. قطعه ای که در ادامه خواهید شنید با پیانو نواخته شده است در کنسرت های پایان دوره از هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه ، امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

( عکس از کتسرت هر دوره آموزشگاه موسیقی منظومه )

درباره آهنگ

آهنگ زیبای والس که کاری از Evgeny Grinko است آهنگی زیبا و بی کلام است که به خاطر حس زیبای آن بسیار مورد توجه قرار گرفت و از آهنگ های با حس و ماندگار گردید.

این قطعه بار ها توسط نوازندگان مختلف نواخته شده است و هر بار شنیدنی و زیبا است. این ساخته زیبا در سایت های مختلف و شبکه های اجتماعی میلیون ها بار شنیده شده و مورد استقبال بسیاری از نوازندگان مختلف قرار گرفته است.

گرینکو از موزیسین هایی است که موسیقی را از کودکی آغاز نمود و در سال های مختلف نوازندگی ساز های مختلف را فرا گرفت و در سبک های مختلف از جمله راک توانست گروه موسیقی خود را داشته باشد. این اهنگ بسیار زیبا از این موزیسین با حس است که شما را به شنیدن آن دعوت می کنیم.

فایل صوتی آهنگ والس

آهنگی که در زیر می شنوید نواخته شده توسط صبا میرزا نژاد از هنرجویان خوب کلاس پیانو در آموزشگاه موسیقی منظومه است که در کنسرت زمستان 98 توسط آموزشگاه بر گزار گردیده و نوازندگان و هنر آموزان رشته های مختلف آموزشگاه در آن به هنرنمایی پرداختند.

این کنسرت ها در دوره های منظم هر چند ماه در آموزشگاه برگزار می گردد که هنرجویان رشته های مختلف در آن اجرا و هنرنمایی می کنند.

در زیر شما را به شنیده این قطعه زیبا دعوت می کنیم امیدواریم که از شنیدن آن لذت ببرید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *