برنامه کلاس های پیانو در آموزشگاه منظومه-نیمه دوم مرداد ماه

آموزش پیانو

پیانو از جمله سازهایی می باشد که بسیار مورد توجه علاقمندان به موسیقی ایرانی می باشد  علاقمندان به آموختن  این ساز از نظر تنوع سنی و قابلیت های جسمی طیف بسیار گسترده ای را شامل می شوند، این گستردگی از حدود سنین 6 الی 7 سال آغاز می شود و با شرط صحت و حفظ توانایی های جسمانی حتی برای کهنسالان نیز آموختن آن بدون اشکال خواهد بود. همچنین آموزش پیانو برای کودکان پیش از سنین 6 تا 7 سال نیز در قالب آموزش های ارف و ساز بلز صورت می گیرد.

کلاس های آموزش موسیقی به طور معمول هفته ای یک جلسه و هر جلسه بین بیست دقیقه تا نیم ساعت می باشند، که کلاس هی آموزش پیانو آموزشگاه منظومه با ارائه ماکزیمم زمان ( نیم ساعت ) به صورت خصوصی هر روز هفته متناسب با زمان اوقات فراغت و اوقات کاری و تحصیلی هنرجویان و علاقمندان به آموزش پیانو ، همراه با کادر آموزشی مجرب خود در راستای اعتلای فرهنگ موسیقی تلاش می کند تا بهترین ها را ارائه نماید.
در ادامه جدول زمانی کلاس های پیانو آموزشگاه منظومه به همراه معرفی کوتاهی از اساتید در حال همکاری با مجموعه منظومه ارائه می گردد:

 

جدول زمانی کلاس های پیانو و ساعات حصور اساتید
تعداد اساتید روز های هفته استاد ظرفیت تخصص کودک ساعت
1 شنبه آقای مرشد محدود 12:00 الی 16:00
2 شنبه خانم کاشانی تکمیل دارد 16:00 الی 19:00
3 شنبه آقای لولایی محدود دارد 16:30 الی 20:30
1 یکشنبه خانم کاووسی تکمیل دارد 12:00 الی 21:00
2 یکشنبه آقای فلاحی محدود 16:00 الی 21:30
1 دوشنبه خانم خسروی تکمیل دارد 14:00 الی 21:00
2 دوشنبه آقای راد تکمیل 15:00 الی 22:00
1 سه شنبه آقای فلاحی تکمیل 16:00 الی 21:00
1 چهارشنبه خانم کاووسی تکمیل دارد 12:00 الی 21:00
2 چهارشنبه خانم خسروی محدود دارد 17:00 الی 19:30
1 پنج شنبه آقای فرین کیا محدود دارد 14:00 الی 20:00
2 پنج شنبه آقای اصغری محدود دارد 15:30 الی 19:30

 

  • توجه
    در هنگام انتخاب کلاس هر علاقمند به آموزش موسیقی می بایست برای دست یافتن به بهترین نتیحه به سه فاکتور اساسی توجه نماید، که عبارت است از :

___  علاقه به ساز

___ داشتن زمان کافی برای تمرین

___ انتخاب استاد مناسب و  ارتباط برقرار کردن با وی

  1. بدیهی است که این سه فاکتور لازم و ملزوم یکدگر می باشند و بهترین نتیجه را زمانی کسب حواهید کرد که هر سه آن ها را داشته باشید. در رابطه با مورد اول  چنانچه علاقه شما مشخص است میتوانید به سادگی آن را دنبال کنید، در غیر این صورت کادر مدیریتی آموزشگاه مظومه با ارایه مشاوره های تلفنی، حضوری و مشاوره روانشناسانه شما را در مسیر انتخاب آگاهانه تر یاری مس نمایند.
  2. رعایت مورد دوم تماما در اختیار هنرجو می باشد ، و لازم به ذکر است نتیجه بخشی کلاس های آموزش موسیقی ( در این جستار پیانو ) ارتباط مستقیمی با این مورد دارد. بدون تمرین با استعداد ترین هنرجویان نیز پیشرفت آهسته و کندی در روند آموزش خواهند داشت. هرچند اگر ساز خود را با علاقه انتخاب نموده باشید راحتر و پیگیرانه تر زمان و اشتیاق برای تمرینات خود ایحاد خواهید کرد.
  3. مورد سوم، موردی هست که تا پیش از مالاقات حضوری با استاد و دریافت مشاوره مستقیم به آن پی نخواهید برد، از این رو آموزشگاه منظومه با ارائه مشاوره های رایگان با اساتید تلاش می نماید تا شما را در راه انتخاب خود یاری نماید.

 

برای دیدن رزومه اساتید آموزش پیانو روی نام آن ها کلیک نمایید :

آقای مرشدخانم کاشانی – آقای لولایی – خانم کاووسیآقای فلاحیآقای راد خانم خسرویآقای فرین کیا آقای اصغری

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *