کلاس آنلاین ویولن

کلاس ویولن آنلاین

کلاس ویولن از جمله کلاس های تخصصی ما در آموزشگاه موسیقی منظومه است در این کلاس ها ما سعی کرده ایم هر آن چیزی را که برای یک نوازنده حرفه ای شدن مورد نیاز است بگنجانیم و بدون نیاز به هیچ گونه پیش زمینه خاصی می توانید در این کلاس ها شرکت نمایید برای رفع محدودیت برای علاقمندانی که در نقاط دورتر هستند یا به هر دلیلی می خواهند به صورت غیر حضوری در کلاس های ویولن شرکت نمایند ما کلاس آنلاین ویولن را در نظر گرفته ایم و درست مانند کلاس های حضوری سعی کرده ایم با خلاقیت به نحوی ارائه دهیم که هیچ تفاوتی با شرکت در کلاس های حضوری نداشته باشد در ادامه به بررسی بیشتر این کلاس می پردازیم.

کلاس ویولن

همانطور که می دانید ویولن سازی است بسیار زیبا و با قابلیت های فراوان.

اما نواختن این ساز و دسترسی به این قابلیت مستلزم آموزشی اصولی و خاص است.

ما معتقدیم که یادگیری ویولن اصلا به هیچ وجه سخت نیست و در کلاس های آموزشی هم شاهد آن هستیم که همگان در هر سنی و با هر شرایطی می توانند این ساز را بیاموزند اما نه با هر روشی.

منظورمان این است که یادگیری ویولن بسیار آسان است اگر به روش درست و اصولی آموزش داده شود برای این منظور بایستی روشی در نظر گرفته شود که همگان بتوانند به یادگیری این ساز بپردازند.

روشی اصولی و پایه ای که شامل آموزش گام به گام ویولن باشد.

متاسفانه بسیار شاهد آن بوده ایم که آموزش هایی با کیفیت پایین ارائه می شود و در اکثر مواقع هم این آموزش غیر اصولی به سرخوردگی فرد از ویولن می انجامد اما ما روشی ارائه کرده ایم که در آن با یادگیری قدم به قدم و اصولی ویولن به راحتی می توانید این ساز را حتی از صفر بیاموزید.

در بخش کلاس آنلاین ویولن نیز ما در سبک های مختلف این امکان را فراهم آورده ایم که علاقمندان بتوانند بدون نیاز به هیچ آموزش اضافی از صفر همه پیش نیاز ها را در کلاس بیاموزند.

آموزش ویولن کلاسیک

یکی از سبک های مهم و پایه ای آموزش ویولتن کلاسیک می باشد.

یادگیری این سبک مهم را ما در آموزشگاه منظومه در دستور کار داریم.

در این سبک ما آموزش ساز ویولن را به صورت پایه ای و آکادمیک آموزش می دهیم و در کلاس ها به شیوه ای پیش می رویم که در داشگاه های موسیقی این ساز را آموزش می دهند.

بنابراین هنرجویان در پایان دوره قادر خواهند بود با آمادگی کافی به صورت حرفه ای رشته موسیقی را دنبال نمایند.

آموزش ویولن ایرانی

برای ان دسته از علاقمندانی که به ویولن ایرانی علاقمند هستند ما سبک ویولن ایرانی را به صورت کاملا حرفه ای توسط اساتید مجرب این بخش در برنامه قرارا داده ایم.

در این بخش هنرجویانی که به سبک ایرانی ویولن علاقمند هستند می توانند با اساتیدی که به آموزش حرفه ای ویولن ایرانی می پردازند کار کنند و آموزش این سبک را نیز از پایه و به صورت تخصصی بیاموزند.

حتی برای هنرجویانی که هیچ پیش زمینه ای در موسیقی ندارند ما کلاس های آموزش ویولن را در هر دو سبک و هم به صورت حضوری و هم کلاس آنلاین ویولن در برناه قرارا داده ایم.

کلاس آنلاین ویولن

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد عینا هم در کلاس های حضوری و هم در کلاس آنلاین ویولن وجود دارد.

این کلاس ها به ضرورت و برای هنرجویانی مناسب است که از راه دور می خواهند این ساز را یاد بگیرند.

یا برای هنرجویان و علاقمندانی که نمی خواهند به دلیل محدودیت ها در کلاس های حضوری شرکت کنند.

مزیت بزرگ کلاس های آنلاین ویولن در آموزگاه موسیقی منظومه این است که ما این کلاس ها را درست مثل کلاس های حضوری پیش می بریم هم هز پایه و هم به صورت تخصصی و ارتباط مستقیم با اساتید سطح یک آموزش ویولن.

مزایای کلاس آنلاین ویولن در آموزشگاه منظومه

  • آموزش از پایه و به صورت آکادمیک
  • آموزش از مبتدی و بدون هیچ گونه پیش نیاز
  • آموزش تا مراحل حرفه ای و پیشرفته ویولن نوازی
  • آموزش به صورت خصوصی و تک نفره
  • ارتباط مستقیم با استاد و نظارت دائم استاد بر کلیه مراحل آموزش
  • آموزش برای کودکان و بزرگسالان
  • آموزش ویولن کلاسیک و ویولن ایرانی
  • آموزش مستقیم توسط اساتید سطح یک موسیقی کشور
  • آموزش آسان با استفاده از روش های به روز آموزش ویولن
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *