کلاس پیانو آنلاین

یادگیری پیانو با ارگ

آموزشگاه موسیقی منظومه پیشرو در برگزاری کلاس پیانو و آموزش پیانو به روش نوین می باشد برای آموزش اصولی و حرفه ای پیانو ما دوره های خاصی را طراحی کرده ایم که همه علاقمندان می توانند با شرایط مختلف از این کلاس ها بهره ببرند آموزش ها شامل دوره های تخصصی از مبتدی تا پیشرفته می باشد که بصورت آکادمیک و با ارائه روش های روز دنیا تدریس می گردد ، برای آن دسته عزیزانی که شرایط شرکت در کلاس های حضوری را ندارد آموزشگاه اقدام به برگزاری دوره های ویژه کلاس پیانو آنلاین نموده است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

آموزش پیانو

همانطور که می دانید پیانو سازی پایه ای و بسیار خاص است از این رو آموزش آن بایستی کاملا طبق اصول پیش برود تا در ادامه کار برای هنرجویان مشکل نباشد.

روش های بسیار زیادی برای آموزش پیانو وجود دارد اما متاسفانه معمولا به آموزش چند آهنگ ساده منتهی می شود بدون آن که هنرجو بتواند تبحری در نوازندگی اصولی پیانو بیابد و در اکثر موارد هم به سرخوردگی منجر می شود و نتیجه آن مثل بسیاری از مواردی که دیده ایم می رسد به جایی که هنرجو توانایی نوازندگی را حرفه ای را در خود نمی بیند غافل از این که اگر آموزش ها اصولی پیش می رفت هیچ گاه به چنین مرحل ای منتهی نمی شد.

ما در آموزشگاه منظومه آموزش پیانو را طبق اصولی که در دانشگاه های موسیقی در سراسر دنیا تدریس می شود ارائه کرده ایم.

در این روش هم آموزش ها هم اصولی است و هر برای هنرجویان کاملا قابل درک است به همین علت هنرجویان انگیزه بیشتر و بهتری هم برای ادامه راه خواهند داشت.

کلاس پیانو آنلاین

در راستای آموزش حرفه ای و نیاز بسیاری از هنرجویان به آموزش صحیح و از آنجاییکه بسیاری هنرجویان به دلایل مختلف نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت نمایند ما همان دوره های آموزش اصولی پیانو را در غالب آموزش آنلاین پیانو ارائه کرده ایم.

برای هنرجویانی که در نقاط دور تر به اساتید حرفه ای پیانو دسترسی ندارد این روش بسیار مناسب است.

و همچنین برای هنرجویانی که امکان شرکت در کلاس های را در روز های معین و یا ساعات مختلف روز ندارد ما امکانی فراهم کرده ایم که بتوانند در ساعات مختلف شبانه روز از کلاس ها استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که روش آموزشی در کلاس آنلاین پیانو درست همان روشی است که به طور معمول در کلاس های حضوری استفاده می شود و در ساعات خاصی استاد مستقیما با هنرجو در ارتباط است.

خوبی این روش در آن است که هنرجو خود را مانند کلاس های حضوری در کلاسمی بیند و استاد هم نظارت دقیق و درستی روی تمرین ها دارد به همین دلیل معمولا کلاس ها هم مانند دیگر کلاس های آموزشگاه بازده خوبی دارند.

در روش هایی که کلاس ها غیرمستقیم و یا به صورت فیلم ضبط شده است معمولا هنرجویان انگیزه درستی برای آموزش ندارند و چون نظارت مستقیم استاد هم وجود ندارد معمولا نتیجه خوبی به عمل نمی آید به همین دلیل این روش ها معمولا با شکست موئاجه می شوند در آموزشگاه منظومه ما به هیچ وجه از چنین روش های تکراری و ناکار آمدی استفاده نمی کنیم و تمامی مراحل آموزشی مستقیما در کلاس و توسط استاد پیش می رود و همه تمرین های هنرجویان از سوی استاد بررسی می شود

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *