آموزشگاه موسیقی سه تار

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان یکی از مراکز تخصصی آموزش سه تار در تهران دوره هایی جذاب و خاص را برای این ساز زیبا طراحی کرده است در آموزشگاه موسیقی سه تار را ما به شکلی متفاوت در کلاس ها داریم و سعی کرده ایم سبک و شکل آموزش ها را به نحوی تغییر دهیم که به روال خشک و تکراری که برای آموزش موسیقی ایرانی روال است پایان دهیم در ادامه به ویژگی های این کلاس آموزشی بیشتر اشاره خواهیم کرد.

آموزشگاه موسیقی سه تار

ما سعی کرده ایم به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه در امر آموزش تار و سه تار روشی نوین برای آموزش موسیقی ایرانی داشته باشیم.

در روش های قدیمی معمولا آموزش ها با یک شیوه خشک و تکراری برای همه هنرجویان پیش گرفته می شود.

در این جا ما این روش را کنار گذاشته ایم و سعی کرده ایم تا روشی خاص طراحی کنیم.

در روش اخیر آموزش ها بر اساس علاقه و توانمندی خود هنرجویان برنامه ریزی می شود و درس ها و تمرین هایی که برای آموزش بکار گرفته می شود همگی به شکلی است که بر اساس علاقه هنرجو باشد.

به این گونه در آموزش سه تار تمامی مراحل کلاس علاوه بر این که اصولی پیش خواهد رفت مزیت بزرگ دیگری هم دارد و آن هم این است که هنرجو با اشتیاق بیشتری تمرین های هفتگی را انجام می دهد.

در روش های تکراری و خشک همیشه یک سری تمرین ثابت وجود دارد که برای همه هنرجویان تجویز می شود در این روش ها معمولا هنرجو بایستی آنقدر این تمرین های تکراری را بنوازد تا در نوازندگی به تبحری نسبی برسد و واضح است که بسیاری هنرجویان معمولا در همان اوابل کلاس را رها می کنند و بی هیچ نتیجه مثبتی از یادگیری آن می گذرند.

در اینجا ما سعی می کنیم تمرین ها بر اساس همان قعطاتی باشد که در حیطه علاقمندی هنرجویان است و در هر سطحی هم آموزش ها را در غالب همان ها گنجانده ایم.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *