کلاس سنتور

کلاس آموزش سنتور

آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس سنتور را در دوره های تخصصی برگزار می نماید این دوره ها شامل بخش های تخصصی آموزشی به شکل خاص است که در ادامه به ویژگی های این کلاس ها اشاره خواهیم کرد در ضمن دوره های آموزش سنتور در بخش های کودکان و بزرگسالان برای همه گروه های سنی و به طور تفکیک شده برگزار می گردد که برای هنرجویان این کلاس ها تماما خصوصی برگزار می شود و مطالب آموزشی هر بخش متفاوت می باشد.

کلاس سنتور

سنتور از ساز های اصیل ایرانی است که به عنوان یک ساز خاص در همه گروه های موسیقی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

ما در آموزشگاه موسیقی منظومه برای سنتور دوره های خاصی را در غالب کلاس آموزش سنتور طراحی کرده ایم.

در این دوره ها آموزش سنتور نه به روال قدیمی آموزش آن که معمولا استفاده می شود بلکه به شیوه ای نوین و کاربردی ارائه شده است.

در این دوره ها تاکید اولیه ما بر ایجاد علاقمندی برای هنرجویان بوده است به شکلی که بتوانند آن سبکی را روی سنتور آموزش ببینند که دوست دارند و نه آنچه استاد از قبل برای همه تعیین می کند.

در این شیوه آموزشی قبل از هر چیز خود هنرجو مورد ارزیابی قرار می گیرد تا آموزش سنتور بر اساس شخصیت و علاقه خود او صورت گیرد و در تمامی طول دوره آموزش هم استاد از قطعات و آهنگ هایی برای آموزش بهره می گیرد که در هنرجویان ایجاد انگیزه نماید به این ترتیب معمولا تمرین هنرجویان در منزل با علاقمندی بیشتر پیگیری می شود و نتیجه مطلوب تری دارد.

مورد بعدی در کلاس این است که شیوه آموزشی برای کودکان و بزرگسالان جداگانه طراحی می شود تا همه سنین بتوانند یک روش منحصر به فرد داشته باشند نه روشی یکسان برای همه.

در ضمن کلاس سنتور برای هر هنرجو به صورت خصوصی برگزار می گردد و این باعث می شود تا بیشترین بازده را برای هنرجویان داشته باشد.

مزایای دوره آموزش سنتور در آموزشگاه منظومه

  • دوره های تخصصی در آموزش نوین سنتور
  • اساتیدمجرب و دانش آموخته موسیقی
  • کلیه کلاس ها خصوصی و تک نفره
  • کلاس های تخصصی کودکان و بزرگسالان
  • استفاده از روش های خاص آموزشی برای هر فرد بصورت مجزا
  • استفاده از آهنگ ها و قطعات ایرانی و پاپ برای ایجاد انگیزه بیشتر در هنرجویان
  • برگزاری کنسرت های منظم هنرجویی
  • کلاس های فشرده آموزش سنتور
  • دوره های ویژه برای هنرجویان خاص

در ضمن برای ان دسته از هنرجویانی که در ابتدا ساز ندارند و یا پس از مدتی می خواهند ساز تهیه نمایند آموزشگاه ساز در اختیارشان هم برای آموزش و هم برای تمرین قرار می دهد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *