قیمت سازدهنی

سازدهنی ترمولو

آموزشگاه منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش سازدهنی در تهران دوره هایی مختلف و خاص را در کلاس سازدهنی برای علاقمندان در نظر گرفته است یکی از بخش های مهم این کلاس ها آشنایی با انواع سازدهنی و مشاوره برای انتخاب ساز است که در آموزشگاه به طور رایگان برگزار می گردد همچنین در این جلسات می توانید در مورد نحوه یادگیری و طول دوره ، قیمت سازدهنی و همینطور برند های مختلف آن اطلاعات کاملی را کسب نمایید.

قیمت سازدهنی

سازدهنی ساز بصسیار متنوعی است و به لحاظ نوع و شکل بسیار مخالف است ولی همانطور که می دانید در دو دسته سازدهنی کروماتیک و سازدهنی دیاتونیک قرار می گیرد برای آشنایی بیشتر می توانید به بخش تفاوت سازدهنی کروماتیک و دیاتونیک سری بزنید و اطلاعات کامل تری دریافت نمایید.

اما این تنوع باعث شده تا قیمت های مختلفی هم برای انواع سازدهنی ببینیم.

بسته به این که سازدهنی دیاتونیک یا کروماتیک را انتخاب کنید قیمت ها کمی تغییر خواهد کرد اما مساله مهم برند سازدهنی است که عامل مهم تعیین کننده قیمت آن است.

به طور معمول قیمت سازدهنی از حدود 500 هزار تومان شروع می شود.

اما اگر یک ساز متوسط رو به خوب بخاهید تهیه کنید بایستی اندکی بیشتر یعنی رنج قیمتی بین 800 تا 1500 تومان را در نظر بگیرید.

سازهای با کیفیت تر هم اندکی بیشتر از این قیمت شروع می شوند.

آیا برای آموزش سازدهنی باید ساز گران تهیه کنیم ؟

جواب به این سوال منفی است هر چند که برند های معتبر تر کیفیت خوبی دارند اما در بین سازهای متوسط و گاهی ارزان تر هم سازدهنی های خوب و خوش صدایی پیدا می شوند البته با قیمت مناسب تر بایستی مواظب باشید که هر سازی را تهیه نکنید و حتما قبل از خرید با استاد خود مشورت نمایید.

در آموزشگاه موسیقی منطومه می توانید یک جلسه رایگان با استاد مربوطه داشته باشید و در مورد خرید سازدهنی هم مشورت بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر و راهنمایی برای خرید سازدهنی می توانید با این بخش نیز سری بزنید نتا اطلاعات مفیدی دریافت نمایید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *