بهترین اساتید پیانو در تهران

بهترین اساتید موسیقی

آموزشگاه موسیقی منظومه در کلاس آموزش پیانو در صدد بر آمده است تا جمعی از بهترین اساتید پیانو در تهران را در مجموعه آموزشی منظومه گرد هم آورد برای این منظور سعی ما این بوده است تا با کمک از اساتید نمونه آموزش پیانو در سبک های مختلف هم زمینه را برای آموزش اصولی این ساز فراهم آوریم به صورتی که آموزش یکنواخت و خشک را برای همه هنرجویان تجویز نکنیم و از سویی هم با توجه به سوابق هنری اساتید و دوره های تکمیلی ایشان راه را برای آموزش پایه ای در سنین مختلف هموار کنیم.

بهترین اساتید پیانو در تهران

همه می دانیم که پیانو ساز مادر و از ساز های مهم در آموزش موسیقی محسوب می شود اهمیت و ضرورت آموزش اصولی آن هم از همین جا مشخص می شود.

برای آموزش اصولی لازم است تا برنامه ای مشخص برای هنرجویان در نظر گرفته شود اما نه برنامه ای یکنواخت برای همه.

برای همین منظور اساتید پیانو بزرگسال و اساتید پیانو کودک را در کلاس پیانو خواهیم داشت تا آموزش ها هم اصولی و هم متناسب با سنین مختلف باشد تا جذابیت های هر سن در دوره آموزشی مد نظر قرار گیرد.

در ضمن آموزش پیانو در آموزشگاه منظومه در خلال این برنامه به شکل آکادمیک پیش می رود و مطابق با اصول اساسی آموزش این ساز و منظبق با برنامه های آموزشی در دانشگاه های موسیقی جهان.

آموزش ها به نحوی برنامه ریزی شده است که هم با اصول آموزشی منطبق باشد و هم با انعطاف باشد تا برای همه هنرجویان جذابیت خاص دوره را داشته باشد به این شکل آموزش همراه با خلاقیت و جذابیت خواهد بود که هیچ گاه تکرارای و از روی تکلیف نیست و هنرجویان هم با اشتیاق کار را دنبال خواهند کرد.

در زیر لیستی از بهترین اساتید پیانو در آموزشگاه موسیقی منظومه را با سوابق هنری ایشان مشاده می کنید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *