از کجا ویولن بخریم ؟

ساز مناسب برای سنین بالا

کلاس آموزش ویولن در آموزشگاه موسیقی منظومه شامل بخش های تخصصی برای آموزش حرفه ای و نوازندگی اصولی ساز ویولن است اگر شما هم از علاقمندان به این ساز زیبا هستید و یا قصد شرکت در دوره های آموزش ویولن را دارید باید قبل از هر چیز یک ساز خوب داشته باشید اما از کجا ویولن بخریم و اصلا چه برند و یا مدلی از ساز ویولن مناسب است موضوع مطلبی است که در ادامه قصد داریم در مورد آن بیشتر بدانیم پس تا انتها با ما همراه باشید.

از کجا ویولن بخریم ؟

بسیار برخورد کرده ایم با هنرجویان یا والدینی که این سوال را مطرح می کنند و می خواهند بدانند از کجا می بایست یک ساز خوب تهیه کرد.

قبل از هر چیز باید بدانید که فروشندگان ساز در اکثر موارد نوازنده آن ساز نیستند و معمولا تخصصی در مورد کیفیت صدا و یا نواقصی که هر ساز می تواند داشته باشند ندارند.

پس موضوع مهم در خرید ویولن این نیست که از کجا ساز بخریم بلکه این است که چه نوع ویولنی باید خرید که هم کیفیت خوبی داشته باشد و هم قیمت مناسبی را بابت آن بپردازیم.

در مورد این که از کجا ساز بخریم بایستی سعی کنید از فروشگاه هایی ساز تهیه کنید که مورد تایید باشند تا ساز مشکل دار نخرید و این موضوعی است که ارتباط مستقیم با آینده نوازندگی شما دارد چرا که اگر ساز بی کیفیتی داشته باشید قطعا نمی توانید نتیجه خوبی بگیرید.

بهترین برند های ویولن

حالا که به اهمیت ساز خوب و با کیفیت پی بردید باید بگوییم که برند های بسیار زیادی در بازار موجود است که البته با توجه به قیمت های آن ها شاید همگی آن ها برای شما یا سطح شما مناسب نباشند.

در این زمینه می توانید با مشاورین ما در آموزشکاه تماس بگیرید و با توجه به میزانی که قصد دارید برای تهیه ساز هزینه کنید بهترین گزینه و برند را به شما معرفی می کنند.

در ضمن بهتر است که پس از دانستن برند و مدل ساز حتما از فروشگاهی ساز بخرید که به شما اجازه تست و تایید توسط استاد را بدهد.

طبیعی است که اگر فروشنده ساز با کیفیت و استانداردی به شما بدهد دلیلی برای مخالفت با این مهلت تست نخواهد بود.

برند هایی مثل آماتی یا  tf  برند های مبتدی تر و برندی مثل هافنر انذکی مناسب تر می باشند که باز هم با توجه به سطح و مقدار هزینه مدل های بسیاری از این برندها وجود دارد که می تواند هر یک مناسب باشد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *