قیمت گیتار الکتریک

گیتار الکتریک

کلاس آموزش گیتار الکتریک از کلاس های مهمی است که آموزشگاه موسیقی منظومه در سبک های تخصصی برگزار می کند برای اطلاع از شرایط این کلاس ها می توانید با شماره های آموزشگاه در تماس باشد گذشته از شرایط و نحوه برگزاری کلاس گیتار در بخش های مختلف یکی از سوالاتی که معمولا هنرجویان مطرح می کنند درباره قیمت گیتار الکتریک است که البته برای هنرجویانی که تازه می خواهند آموزش این ساز را آغاز نمایند یا به آن علاقه دارند مساله مهمی است در زیر اطلاعاتی درباره این موضوع خواهیم داشت.

قیمت گیتار الکتریک

درباره قیمت گیتار الکتریک باید بگوییم که این ساز قیمت های مختلفی دارد ولی آیا همه این ساز ها برای آغاز آموزش گیتار الکتریک مناسبند ؟

البته قیمت ساز در کیفیت آن بی تاثیر نیست ولی همه ساز های گران قیمت هم مناسب نیستند.

گیتار الکتریک سازی است که صدا در آن نتیجه ارتعاش سیمی است که از طریق گرنده های خاصی به دسگاه پخش کننده صدا و یا همان امپ می رسد.

هر یک از این اعضا در کیفیت صدای ساز نقش مهمی دارند و کیفیت هر کدام در صدای ساز بسیار موثر است.

در درجه اول منتقل کننده های صدا بسیار مهم هستند که نتیجه کار را به امپ می رسانند کبفیت و تعداد آن ها در صدای ساز بسیار وثر و تقریبا مهم ترین بخش از گیتار الکتریک همین بخش است.

در درجه بعدی سیم ها نیز نقش بسیار مهمی دارند و هر چقدر که انعطاف بهتر و جنس با کیفیت تری داشته باشند طبیعی است صدایی که انتقال می دهند بسیار با کیفیت تر خواهد بود.

در آخر هم کیفیت امپ که صدای ساز را پخش می کند بسیار مهم است.

همه این موراد را گفتیم که بدانید کیفیت هر کدام از این بخش ها در قیمت گیتار الکتریک نقش دارند.

با توجه به همه این موراد قیمت این ساز از مبلغی حدود دو میلیون تومان شروع می شود و هر چقدر که متریال بهتری داشته باشد طبیعی است که قیمت بالاتری دارد.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *