درباره ما و تماس با ما

شماره های تماس :

جهت مشاوره تلفنی کلیک کنید

88715542

88715340

آدرس آموزشگاه :

یوسف آباد – خیابان اسد آبادی – بین 19 و 21 پلاک 207

 

 

تلگرام آموزشگاه جهت سوالات و مشاوره غیر حضوری:

 

 

 

 

واتساپ آموزشگاه جهت مشاوره غیر حضوری:

 

 

 

 

 

پیج اینستاگرام آموزشگاه منظومه :

 

 

 

 

 

آموزشگاه موسیقی منظومه با چند مقوله کار خود را آغاز نمود

موسیقی از نظم به وجود می آید و منظومه نشات گرفته از نظم حاکم بر منظومه حیات و هستی است در حقیقت منظومه نشان دادن وجود موسیقی در تمام کائنات و تمام زوایای وجود در هستی است اگر خوب بنگریم در خواهیم یافت که موسیقی در تمام جهان هستی و کیهان به شکلی منظم یافت خواهد شد و موسیقی ما را به چیزی فراتر از زمان و مکان متصل خواهد کرد.

منظومه قصد دارد راهی هر چند کوچک به این عظمت هستی بگشاید و ما در آموزشگاه موسیقی منظومه بر آنیم تا اندکی فراتر از آموزش ساده موسیقی در برنامه کار داشته باشیم.

همواره هدف ما این بوده است که در آموزش موسیقی به جنبه های بیشتر از خود آن بنگریم تا تاثیرات مثبت موسیقی را در همه زوایای زندگی هنرجویان داشته باشیم.

انتخاب اساتید :

در این بخش آموزشگاه منظومه بیشترین حساسیت را به خرج داده و می دهد و ما با کمک از مشاورین آموزشی و با تایید مدیر آموزشگاه به انتخاب اساتیدی می پردازیم که علاوه بر تخصص در موسیقی در اخلاق و ارتباط موثر با هنرجویان نیز با دیگر اساتید متمایز باشند چرا که در مقوله موسیقی که تماما با حس سروکار دارد اگر استادی کار با هنرجویان و ارتباط با آن ها را بلد نباشد حتی اگر بسیار هم متخصص باشد عملا کاری از پیش نخواهد برد.

در این راستا به انتخاب از بین اساتید سطح یک موسیقی پرداخته ایم و ملاک های علاقه به کار و انعطاف در آموزش برای ما بسیار مهم بوده اند همچنین ما اساتیدی را برای رده های مختلف سنی در نظر گرفته ایم که هم با حوصله باشند و هم در کار تدریس و انتقال مطلب با خلاقیت عمل کنند تا به این طریق آموزش موسیقی هم آسان باشد و هم هنرجویان با اشتیاق آن را دنبال کنند نه با زور و اجبار.

نظارت مستمر بر روند آموزش :

با ثبت نام در کلاس ها و شروع یادگیری هنرجو به حال خود رها نمی شود و تازه کار اصلی ما ازاینجا شروع می شود.

اینگونه نیست که آموزش ها طبق یک برنامه تکراری پیش برود و باقی چیز ها به خود هنرجویان واگذار شود.

ما برنامه ای اتخاذ کرده ایم تا اگر به هر دلیلی روند آموزش خوب پیش نرود با بررسی مشکل در یادگیری اصولی با هنرجویان همراه باشیم تا در نهایت راه حلی پیش گرفته شود که به آموزش درست و یادگیری اصولی منجر شود.

یعنی تا زمانی که شما یادگیری ساز مورد نظرتان را به پایان نرسانید ما تا انتها با شما هستیم.

کنسرت های منظم برای هنرجویان :

هنرجویان در هر دوره کنسرت ها و اجرا های منظم خواهند داشت این کار هم بخشی از روند آموزش صحیح است و هم در ایجاد انگیزه و روحیه به هنرجویان بسیار موثر است.

آموزشگاه موسیقی منظومه هر ساله و در دوره های مشخص اقدام به برگزاری کنسرت های آموزشی می نماید و در این کنسرت ها همه نوازندگان از هنرجویانی هستند که آموزش موسیقی را از ابتدا در آموزشگاه و زیر نظر اساتید منظومه پیش برده اند.

بخشی از عکس های هنرجویان در کنسرت های هر دوره را می توانید در بخش گالری تصاویر مشاهده نمایید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *