آکورد گیتار آهنگ های معروف

آموزش گیتار

این بار در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه برای شما دوستان و همراهان قصد داریم تا تعدادی آکورد گیتار آهنگ های معروف را قرار دهیم که می توانید روی سازتان اجرا نمایید در این بخش سعی کرده ایم تا آهنگ های معروف اما ساده را در اختیار شما عزیزان بگذاریم تا در هر سطحی از نوازندگی قرار دارید به راحتی بتوانید از پس اجرای آن ها بر آمده و از نواختنشان اذت ببرید.

آکورد گیتار آهنگ های معروف

در زیر می توانید تعدادی از آهنگ های معروف را به همراه شعر و آکورد آن ها برای گیتار در اختیار داشته باشید برای اجرای آهنگ ها بایستی تا حداقل آکورد های اولیه روی گیتار را بلد باشید و در اجرای درست آن ها تبحر داشته باشید اگر که در اجرای آن ها روان نیستید بهتر است قبل از این که بخواهید آکورد آهنگ های مختلف را بنوازید روی اجرای آکورد های مختلف اندکی بیشتر تمرین نمایید.

همچنین بایستی بتوانید آکورد های مختلف را با سرعت معقولی بدون مکث روی گیتارا جرا نمایید اگرد را ین بخش هم روان نمی توانید عمل کند قبل از پرداختن به آهنگ ها حتمات روی آن بیشتر تمرین کنید.

در آخر بایستی بگوییم که برای اجرای آهنگ های مختلف اصلا عجله نکنید در واقع برای این که بتوانید قطعات مختلف را درست و زیبا بنوازید بایستی به اندازه کافی روی هر یک تمرین داشته باشید.

این کحه چقدر و چگونه تمرین ها را انجام می دهید مشخص می کند که آهنگی که اجرا می کنید چگونه و با چه حسی به شنونده منتقل می شود اول از همه باید آهنگ را با سرعت پایین و بسیار آهسته تمرین کنید و به مرور که تسلط شما در اجرا بالا رفت می توانید سرعت را به سرعت صحیح اجرای قطعه نزدیک کنید.

هیچ گته سعی نکنید آهنگ ها و قطعات را سرسری و عجله بنوازنید باتیستی برای هر بخش جداگانه زمان بگذارید و در آخر اجرای شما ترکیبی از به هم وصل کردن بخش های مختلفی است که روی هر یک با دقت تمرین نموده اید.

آکورد آهنگ دل دیوانه

آکورد آهنگ دونه دونه

آکورد Dm

آکورد ر مینور Dm

با شما هستیم در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه با ادامه آموزش گیتار از مبتدی و این بار قصد داریم آکورد ر مینور Dm را

بیشتر »
آکورد E

آکورد می ماژور E

در ادامه آموزش گیتار در آموزشگاه موسیقی منظومه می رسیم به یکی دیگر از آکورد ها در سر دسته گیتار به نام آکورد می ماژور E

بیشتر »
آکورد لا مینور

آکورد لا مینور Am

در ادامه آموزش های کاربردی در آموزشگاه موسیقی منظومه با شما همراه هستیم با آموزش آکورد آکورد لا مینور Am این آکورد بسیار کاربردی و معمول

بیشتر »
یادگیری گیتار چه مدت

آکورد آهنگ سیمین بری

در این پست آکورد آهنگ سیمین بری را خواهیم داشت از قطعاتی ماندگار که در کلاس های مختلف در آموزشگاه موسیقی منظومه تدریس می گردد

بیشتر »
دانلود نت آموزشگاه موسیقی

آکورد آهنگ دریاچه نور

در اینجا آکورد آهنگ دریاچه نور را خواهیم داشت که در کلاس های مختلف در آموزشگاه موسیقی منظومه برای یادگیری ریتم و آکورد مورد استفاده

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *