از کجا گیتار بخریم ؟

آموزش انواع گیتار

سوال مشترک اکثر هنرجویان و مراجعین کلاس گیتار در آموزشگاه موسیقی خیلی اوقات این است که از کجا گیتار بخریم که هم استاندارد و خوب باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد امروز ما در این پست سعی می کنیم تا اندکی به این سوال بپردازیم و راهنمایی هایی برای خرید گیتار مناسب و استاندارد داشته باشید که در ادامه می توانید مشاهده نمایید.

از کجا گیتار بخریم ؟

قبل از این که بخواهیم به این سوال بپردازیم بهتر است که به بخش مشاوره خرید گیتار سری بزنید که در آن جا در مورد تهیه گیتار مناسب و شرایطی که یک گیتار استاندارد بایستی داشته باشد مفصلا صحبت کردیم.

در بحث این که از کجا گیتار بخریم بهتر است که اول از همه گیتار خوب را بشناسید و پس از این که یک گیتار استاندارد را توانستید بشناسید می توانید از هر جایی گیتار تهیه نمایید.

بهتر است که برای تهیه گیتار حضوری اقدام کنید تا بتوانید سازتان را قبل از خرید تست نمایید یا اگر قصد خرید غیر حضوری دارید بهتر اس از سایت های معتبر یا آن هایی که مهلت تست و مرجوعی دارند خرید کنید چرا که گیتار صرف این که از مدل یا برند خاصی باشد دلیل بر کیفیت همه انواع آن نیست .

چه بسا گیتار هایی که از برند های معتبر هستند ولی مشکلاتی چون گز زدن و .. دارند.

سعی کنید از فروشگاه هایی که مهلت تست ساز نمی دهند و یا مرجوعی ندارند خرید نکنید چرا که شرط سالم بودن ساز صدای آن است نه ظاهر ساز.

اگر توانستید خودتان گیتار مناسب را از گیتار نا مرغوب تشخیص دهید که خوب است در غیر این صورت بهتر است که با کسی که در این زمینه تبحر دارد به خرید یا تهیه آن اقدام نمایید.

در آموزشگاه موسیقی مخنظومه می توانید از نظر اساتید و مشاورین آموزشگاه جهت خرید و تهیه گیتار استاندراد راهنمایی بگیرید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *