آموزش غیر حضوری سازدهنی

نت برای سازدهنی

یکی از کلاس های ویژه آموزش در آموزشگاه موسیقی منظومه کلاس آموزش سازدهنی است برای این ساز درآموزشگاه منظومه ما هم دوره های ویژه و خاص و هم جذابی را طراحی کرده ایم یکی از این دوره ها دوره آموزش غیر حضوری سازدهنی است که باعث شده تا علاقمندان بتوانند راحت تر به یادگیری این ساز زیبا بپردازند در این بخش ما با این دوره بیشتر آشنا خواهیم شد.

آموزش غیر حضوری سازدهنی

سازدهنی سازی است با قابلیت های خاص و ویژه برای آموزش این ساز کافی است یک ساز در اختیار داشته باشید و اندکی علاقه که به راحتی بتوانید آموزش و یادگیری این ساز را آغاز نمایید.

خبر خوب برای علاقمندان به این ساز این است که آموزشگاه منظومه دوره های غیر حضوری آموزش این ساز را با شرایطی خاص آغاز نموده است.

این دوره ها مناسب علاقمندانی است که در شهر های مختلف هستند و به اساتید دسرسی درست ندارند.

و همچنین برای نوازندگانی که به خاطر شرایطی نمی توانند در کلاس های حضوری سازدهنی شرکت نمایند.

ما دروه های آموزش غیر حضوری سازدهنی را به همان نحوی که در کلاس های حضوری داریم برنامه ریزی کرده ایم به این شکل که هنرجو با ارتباط مستقیم با استاد می تواند هر جلسه زیر نظر کامل استاد و دقیقا مطابق کلاس های حضوری آموزش ببیند.

مزیت این دوره ها رد این است که روشی تکراری و یا غیر مستقیم و خشک برای هنرجویان اعمال نمی شود و تمامی مراحل آموزشی از مبتدی تا چیشرفته با نظارت کامل و مستقیم استاد می باشد.

این دروه ها زیر نظر استاد مهدی زنگنه مدرس سازدهنی و از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می گردند.

تمامی سبک های تخصصی سازدهنی برای آموزش این ساز در آموزشگاه منظومه تدریس می گردد.

علاقمندان می توانید جهت دریافت اطلاعات شرایط ثبت نام با شماره های آموزشگاه در تماس باشید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *