آموزشگاه موسیقی پیانو

سن مناسب آموزش پیانو

آموزشگاه منظومه به عنوان مرکز تخصصی و آموزشگاه موسیقی پیانو برنامه های ویژه و خاصی را برای این ساز تخصصی طرح ریزی نموده است در زیر با برخی از این برنامه های آموزشی بیشتر آشنا خواهیم شد در ضمن می توانید برای کسب اطلاعات در مورد تست های اولیه نوازندگی و آموزش های خاص کلاس پیانو با شماره های آموزشگاه در تماس باشد.

آموزشگاه موسیقی پیانو

همانطور که می دانید یکی از سازهای تخصصی که آموزش اصولی همیشه دغدغه نوازندگان است ساز پیانو است ما برای این ساز برنامه های مشخصی ارائه کرده ایم که آموزش اصولی آن را در غالبی مشخص پیش می برد شاید برای نوازندگان این ساز معمولا پیش آمده باشد که مدتی را با یک استاد آموزش می بینند و پس از مدتی به هر دلیل که نیاز به تغییر استاد می شود در خیلی موارد دوباره کاری شده و یا روش استاد جدید با استاد قبلی مغایرت هایی دارد.

ما آموزش این ساز را به روشی اصولی و قابل سنجش پیش می بریم به این شکل هم هنرجو و هم اساتید بعدی از سطح یادگیری و روند آن کاملا آگاهی می یابند این روش چند مزیت دارد اول از هم این که هنرجو پیشرفت خود را مداما می بیند و این خود می تواند معیار تشویقی باشد و در مراحل بعد هم که نیاز به اموزش های پیشرفته می شود به هیچ وجه سردگمی وجود نخواهد داشت.

والدینی هم که نگران امزوش اصولی برای فرزندشان هستند با این شیوه کارآمد بسیار راحت تر پیش می روند و می تواند هم پیشرفت درست فرزندشان را ببیند و هم برای ادامه آموزش موسیقی او چشم انداز بهتر و دقیق تری داشته باشند.

آموزش اصولی پیانو

برای آموزش پیانو جدیدا شاهد آن بوده ایم که روش های مختلفی ارائه شده و یکی از دلایل سردرگمی هنرجویان در آموزش هم در واقع همین موضوع است چرا که روش های آموزشی تقریبا به تعداد اساتیدی که پیانو را آموزش می دهندمتنوع شده است و این خود راه را برای بی برنامگی در آمزوش اصولی پیانو باز کرده است.

ما روشی اصولی را که طبق معیار های جهانی برای آموزش پیانو وجود دارد برگزیده ایم و با کمک اساتیدی که همگی دانش آموخته موسیقی و اساتید سطح یک موسیقی می باشند این روش را برای سنین مختلف و هنرجویان در سطوح مختلف طرح ریزی کرده ایم.

با این شکل هم هنرجویان و هم اساتید برنامه ای اصولی را پیش رو دارند که هم قابل اندازه گیزی و مشخص است و هم با تغییراتی که اساتید و مشاورین آموزشی ما روی آن داشته اند از جذابیت خاص خود برای سنین مختلف و سطوح مختلف برخوردار شده است.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *