کنسرت های منظم هنرجویی در آموزشگاه موسیقی منظومه

در آموزشگاه موسیقی منظومه علاوه بر سیستم آموزشی منظم همچنین برای هنرجویان اجرا ها و کنسرت های منظم هنرجویی در برنامه کار قرار می گیرد تا هم محکی باشد برای آموزش و یادگیری هنرجویان و هم هنرجویان بتوانند از مزایای این کنسرت ها بهره جویند که علاوه بر یادگیری بتوانند هنر و آموخته های خود را نیز به نمایش بگذارند در زیر مروری خواهیم داشت بر برخی از این کنسرت ها که در آموزشگاه هر دوره برگزار می گردد.

کنسرت های منظم هنرجویی

در بخش کنسرت ها هنرجویانی که دوره ابتدایی را گذرانده باشند می توانند با تایید استاد در بخش کنسرت ها شرکت نمایند این بخش شامل بخش های مختلفی است که در آن هنرجویان بنا به ساز تخصصی خود و در بخش هم بنا به علاقه خود می توانند سبک های اجرایی خود را انتخاب نمایند.

در بخش ایرانی سازهای ایرانی اجرا خواهند داشت که این اجرا ها شامل هم تک نوازی و چند نوازی و هم اجرا های گروهی می گردد و هنرجویانی که بخش تک نوازی را انتخاب می کنند بایستی در اجرای قطعه ای که می خواهند اجرا نمایند تسلط کافی را داشته باشند و پس از تایید اساتید می توانند اجرا داشته باشند.

در بخش گروهی نیز با نظارت استاد و تنظیم قطعات ایرانی تمرینات گروه از چند ماه قبل صورت می گیرد تا هنرجویان بتوانند برای اجرایی صحیح آماده باشند.

در بخش پاپ نیز هنرجویان سازهای پاپ و علاقمند به این سبک با تایید و نظارت استاد می توانند در اجرای های تکی ، چند نوازیو یا گروهی اجرا داشته باشند.

در بخش کلاسیک هم به همین روال و با در نظر داشتن حساسیت های خاص این سبک هنرجویان به تمرین می پردازند تا در اجرایی منظم به درستی هنرنمایی داشته باشند. البته همگی این مراحل با نظارت اساتید خاص این کلاس ها و مشاورین آموزشگاه صورت می گیرد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *