کنسرت ها در آموزشگاه موسیقی

ارکستر منظومه

منظور از کنسرت ها در آموزشگاه موسیقی آن دسته از کنسرت هایی است که آموزشگاه ها برای هنرجویان هماهنگ می کنند تا هم محکی باشد برای تعیین سطح و میزان تلاش هنرجویان و هم ملاکی برای کارهای انجام گرفته در روند آموزش موسیقی ،  از این روست که این کنسرت ها و اجرا ها بخش بسیار مهمی از کار ما هستند و در آموزشگاه منظومه نیز توجهی ویژه و خاص برای این بخش از کار در نظر گرفته شده است چرا که مزایای بسیاری هم برای هنرجویان دارد که در ادامه با بخشی از آن ها بیشتر آشنا می شویم.

کنسرت ها در آموزشگاه موسیقی

در مورد مزایای کنسرت ها شاید نیازی نباشد که توضیح بدهیم چرا که فواید بیشمار آن و تاثیرات مثبت آن ها هم در روند آموزش موسیقی و هم در روحیات هنرجویان بسیار واضح و مبرهن است اما می توانید برخی از فواید بیشمار آن را در ادامه مشاهده نمایید.

تعیین روند آموزش

ملاکی ویژه برای عملکرد روش های تدریس

تعیین سطع و مشخص شدن میزان پیشرفت هنرجویان

شناخت خلاقیت ها و استعداد های خاص

تاثیرات مثبت در روحیه هنرجویان

ایجاد اعتمادبه نفس

هماهنگی بیشتر هنرجویان و نوازندگان در کنار یکدیگر

بالا بردن مهارت های نوازندگی

و …

این ها تنها بخشی از فواید بیشمار کنسرت های آموزشی است ولی صرف نظر از همه این موارد آموزشگاه منظومه سعی نموده است کنسرت ها را در دوره های متوالی و مختلف هم برای هنرجویان مبتدی و هم برای نوازندگان حرفه ای فراهم نماید در این میان کنسرت ها در بخش های مختلف هم به صورت تک نوازی و یا دو نوازی و هم به صورت گروه نوازی و در غالب ارکستر برگزار می گردند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با شماره های آموزشگاه در تماس باشید.

در یر تصاویری از کنسرت های مختلف در اموزشگاه موسیقی منظومه را می توانید ببینید :

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *