بهترین گیتار برای شروع

آموزشگاه موسیقی در تهران

در آموزشگاه موسیقی منظومه گیتار یکی از سازهای تخصصی است که آموزش آن در سطوح مختلف و برای سنین مختلف برنامه و روال خاصی دارد در ادامه برخی توصیه ها درباره آموزش این ساز و همچنین مواردی را برای تهیه ساز گیتار خواهیم گفت که می توانید بهترین گیتار برای شروع را بهتر بشناسید و اگر برای خرید حساسیت دارید در مورد آن بیشتر بدانید لازم به ذکر است که توصیه هایی که برای سازهای مختلف ارائه می شود به صورت کلی است و اگر در زمینه ساز تخصص ندارید بهتر است که از مشاور آموزشگاه اطلاعات بگیرید.

گیتار

گیتار یکی از سازهای بسیار محبوب در سراسر دنیا است که به خاطر ظاهر جذاب و صدای دلنشینش همیشه مورد توجهی خاص بوده است این ساز که متشکل است از یک بدنه تقریبا بزرگ و یک دسته که روی آن شش سیم تا انتهای بدنه کشیده شده است این ساز به خاطر قابلیت ویژه ای که برای اجرای ریتم و اکورد دارد میتوان روی آن به راحتی به اجرای آواز پرداخت و ساز را با آواز همراه کرد به همین دلیل کسانی که استعداد خواندن دارد با این ساز ارتباط ویژه ای برقرار خواهند کرد.

آموزش گیتار

برای اموزش گیتار سبک ها و متد های مختلفی وجود دارد این سبک های شامل پاپ ، کلاسیک ، فلامنکو ، جز ، بلوز و … است تمامی این سبک ها در دوره های تخصصی در آموزشگاه موسیقی منظومه تدریس می گردد همچنین برای علاقمندان گیتار الکتریک نیز در سبک تخصصی این ساز آموزشگاه در روزهای مختلف هفته برنامه های آموزشی را دارد. برای اموزش این ساز در سنین مختلف نیز آموزشگاه بخش های جداگانه ای را در نظر گرفته تا آموش ها از کیفیت و حساسیت های ویژه هر سن برخوردار باشد و تمامی جزیییات دربخش آموزش به بزرگسالان و کودکان رعایت خواهد شد ائم از علاقمندی ها و …

( عکس از کنسرت هنرجویان منظومه )

بهترین گیتار برای شروع

در مورد انتخاب گیتار همانطور که گفتیم بهتر است با یک متخصص مشورت داشته باشید تا بتوانید گیتاری مناسب تهیه کنید و لازم نباشد بعد از اندکی مجبور به تعویض یا خرید مجدد ساز داشته باشید برای این منظور مشاورین آموزشگاه همیشه آماده راهنمایی و مشاوره در مورد ساز به علاقمندان هستند که می توانید به طور رایگان از راهنمایی آن ها بهره ببرید.

اما برای شروع بهتر است به دو مورد توجه نمایید اول اینکه لازم نیست ساز خیلی گرانی تهیه کنید چرا که الزاما هر ساز گرانی خوب نیست و تنها لازم است که از استاندارد صدایی اولیه برخوردار باشد تا برای شروع نوازندگی مناسب باشد و در واقع برخی گیتار های گران و یا زیبا فقط ظاهر خوبی دارند.

برای راهنمایی برای خرید گیتار می توانید به بخش مشاوره خرید گیتار مراجعه نمایید .

مورد دیگری که باید توجه داشت این است که نباید با فکر اینکه بعدا گیتار مناسب تهیه می شود الان گیتار بی کیفیت تهیه کنید چرا که صدای نا مناسب گیتار می تواند برای نوازندگی شما بسیار مضر باشد پس بایستی گیتاری تهیه کنید که صدای استاندارد داشته باشد و بتواند برای اجرای و شروع آموزش مناسب باشد.

گیتار مناسب برای شروع قطعا گیتاری است که فاصله دسته از سیم های خیلی زیاد نیست و از سویی هم گز زدن سیم ها نباید وجود داشته باشد.

گیتار مناسب بایستی طنین صدایی مطلوب داشته باشد و صدای اضافی نداشته باشد.

دوره آموزش گیتار

آموزش گیتار

یکی از دوره های خاص در آموزشگاه موسیقی منظومه دوره آموزش گیتار است به علت محبوبیت خاصی که این ساز دارد بسیاری از علاقمندان به

بیشتر »
آموزش انواع گیتار

انواع گیتار

گیتار را شاید بتوان به جرات پر طرفدارترین ساز در سراسر جهان دانست دلیل این همه محبوبیت البته مشخص است گیتار سازی است با قابلیت های

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *