کنسرت های هر دوره با ارکستر آموزشگاه موسیقی

در آموزشگاه موسیقی منظومه در کلاس های مختلف کنسرت های هر دوره برقرار است که هنرجویان می توانند جهت بهبود آموزش ها و فواید مختلف اجرا ها در آن ها شرکت کرده و به هنرنمایی بپردازند ، آموزشگاه منظومه برای کلاس های مختلف این کنسرت ها را برگزار می کند و در بخش های مختلف هم به صورت تک نوازی و هم چند نوازی و همینطور در غالب گروه بزرگ ارکستر منظومه هنرجویان هر دوره اجرا خواهند داشت که تجربه ثابت کرده است که اینگونه کنسرت ها و اجرا ها در پیشرفت سطح هنرجویان بسیار مفید است.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

کنسرت های هر دوره در آموزشگاه منظومه

کنسرت ها به طور منظم در بخش های مختلف و برای ساز های مختلف همیشه در جریان است برای شرکت در این کنسرت ها نیز کافیاست هنجو دور ی اتدایی رادر امزوشگاه موسیقی نظمهگذرنده باشدو به محض اینکه بتواند قطعات رادرست اجرا نماید توسط ستید به دفتر آمزوشگاه معرفی شده و می تواند در کنسرت ها شرکت کند در سطح بعدی هنرجویان می توانند در اجرا های دو نوازی یا چند نوازی در کنار سازهای دیگر به اجرا بپردازند و از بین این هنرجویان در سطح بالاتر آموزشگاه افراد را به ارکستر منظومه معرفی می کند که در این ارکستر آموزشی اجرای هم هنرجویان موارد مهم نوازندگی در گروه را می آمزوشند و هم برای اجرای های مختلف آماده می شوند.

بخش هایی از کنسرت های هنرجویی اموزشگاه موسیقی منظومه

عکس هایی که در زیر مشاهده می نمایید از کنسرت های متعدد که در آموزشگاه موسیقی منظومه برگزار شده است می باشد که هنرجویان در سنین مختلف و سطوح مختلف هر دوره به هنرنمایی و اجریا قطعات زیبایی آهنگسازان بزرگ می پردازند.
شایان ذکر است که شرکت هنرجویان در اجراهای مختلف می تواند هم در روحیه هنرجویان بسیار تاثیر گذار باشد و اعتماد به نفس را در آنان بالا ببرد و همچنین برای پیشرفت نوازندگی آن ها نیز بسیار موثر و مفید است. جهت دریافت عکس های بیشتر به بخش گالری تصاویر مراجعه نمایید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *