ارکستر آموزشگاه موسیقی با اجرای گیتار و ویولن

ارکستر آموزشگاه موسیقی منظومه سال ها است که تشکیل گردیده است این ارکستر یک ارکستر کاملا تخصصی از هنرجویانی است که موسیقی را از ابتدا در آموزشگاه منظومه و زیر نظر اساتید در ساز های مختلف آموخته اند و وارد ارکستر گردیده اند در زیر بخشی از اجرای هنرجویان در ارکستر منظومه را مشاهده می نمایید که اجرای گیتار و ویولن را در کنار سازهای دیگر در یکی از کنسرت های آموزشی به نمایش می گذارند. همچنین برای اطلاع از عضویت در گروه ارکستر می توانید در ادامه شرایط را مشاهده نموده و در صورت تایید اساتید وارد گروه شوید.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

شرایط عضویت در ارکستر منظومه

برای شرکت در ارکستر منظومه اگر از هنرجویان آموزشگاه باشید که با تایید و معرفی اساتید خود در هر رشته می توانید وارد این گروه شوید و در کنسرت های مختلف با تمرین هایی که در گروه خواهید داشت شرکت نمایید ولی اگر از هنرجویان آموزشگاه نیستید ویا به هر طریق خود به یادگیری پرداخته اید می توانید با شرکت در تعیین سطح اولیه و با صلاحدید و نظر رهبر ارکستر و مدیر گروه وارد ارکستر شده و یا اگر به تمرین های بیشتری نیاز داشته باشید یا در سطح نباشید یک دوره آموزشی فشرده خواهید داشت که با گذراندن ان می توانید شرایط شرکت و عضویت در گروه را پیدا کنید.

بخشی از اجرای گیتار و ویولن

در زیر می توانید بخشی از اجرای هنرجویان در ارکستر منظومه را مشاهده نمایید که در آن هنرجویان در سازهای مختلف من جمله هنرجویان کلاس گیتار و کلاس ویولن به اجرا و هنرنمایی پرداخته اند. این ارکستر معمولا هر دوره اقدام به برگزاری کنسرت می نماید که در بخش های مختلف و در سبک های پاپ ، کلاسیک و … آهنگ ها و کارهای مختلف را ارائه می نمایند همچنین در سازهای بادی مانند سازدهنی و ساکسیفون یا کلارینت نیز ارکستر اجراهای گروهی و همچنین مجزایی را دارد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *