بهترین آموزشگاه پیانو در تهران

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان یکی از تخصصی ترین و بهترین آموزشگاه پیانو در تهران سال ها است که در محدوده یوسف آباد تهران مشغول به فعالیت می باشد جالب است بدانید که برای آموزش پیانو در آموزشگاه منظومه متدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید در کلاس ها جریان دارد در مورد این متد آموزشی کار آمد و شیوه آموزش در کلاس پیانو آموزشگاه در ادامه بیشتر خواهیم گفت.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

پیانو

از سازهای کلاویه ای و از بهترین سازهایی است که همگان با آن ارتباط برقرار می کنند شنیدن آن همیشه جذاب و دلنشین و نواختن آن بسیار رویایی خواهد بود. از سویی اما مزایایی که ساز پیانو برای آموزش موسیقی دارد بسیار گسترده و فراوان است من جمله درک بهتر نت ها و صدا ها در یک ساز به صورت واحد ، پیش زمینه مناسب جهت خلاقیت در موسیقی برای کودکان ، سهولت اجرا در محدوده های مختلف صدایی و … تنها بخشی از قابلیت های بیش مار ساز پیانو می باشد از سویی هم آموختن این ساز در کودکان می تواند در بهبود مهارت های ذهنی و … مفید باشد.

کلاس پیانو آموزشگاه موسیقی منظومه
عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه

آموزش پیانو

آمزوش پیانو در آموزشگاه منظومه از متد خاصی تبعیت می کند این متد را ما در اینجا با کمک از اساتید مختلف آموزشگاه تهیه و برنامه ریزی کرده ام و هدف از این برنامه مشخص بهبود درک بهتر موسیقی روی ساز پیانو از سویی و سهولت آموزش از سویی دیگر در کنار جذابیت بیشتر کلاس ها و انگیزه بخشی به هنرجویان در سطوح مختلف نیز مد نظر قرار گرفته است.
ما معتقدیم که اگر برنامه آموزشی صحیح و اصولی باشد و بر اساس سطح و علاقه هر سنی برنامه ریزی شده باشد پس افراد بایستی کلاس ها را با میل و رغبت ادامه دهند و در واقع موسیقی به خودی خود جذاب و دوست داشتنی است و نباید کلاس ها خشک و بی روح اداره گردد.

کلاس آموزش پیانو

در کلاس پیانو ما هم متد آموزشی کودکان را از بزرگسالان جدا کرده ایم و هم آهنگ ها و قطعاتی که در کلاس برای هر گروه وجود دارد متفاوت است و همچنین کلا اساتیدی که برای کودکان در نظر گرفته می شوند از اساتید بزرگسالان متفاوت است و بایتسی دوره های کار با کودک را گذرانده باشند ، در بزرگسالان نیز توجه به استعداد ها و علاقه های خاص هر فرد بسیار مورد توجه است تا یک کلاس مشخص و یک برنامه خاص برای همه اجرا نشود و توانایی ها و علاقه های هر فرد در نظر گرفته شود تا آموزش همراه با انگیزه و اثر بخش پیش رود نه فقط صرفا یک روش خشک و تکراری برای همه باشد که این اصلا مناسب آموزش موسیقی نیست.

کلاس پیانو آموزشگاه منظومه
عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

بهترین آموزشگاه پیانو در تهران

همانطور که گفتیم در اینجا ما هم متد های خاص آموزشی طراحی کرده ایم و هم آموزش ها را براغی هر گروه به صورت جدا گانه در نظر می گیریم همچنین آموزش را بر اساس استعداد ها و توانایی های هر شخص پیش می بریم.
در آموزشگاه منظومه ما آموزش ها را بر اساس سطوح آموزش بین المللی پیانو پیش می بریم به طوری که آموزش ها همگام با استاندارد های بین المملی باشد تات راه را برای ادامه یادگیری اصولی پیانو باز کرده باشیم و همچنین بایستی آموزش ها سطح بندی شود تا مشخص شود هر فرد بر اساس طول دوره به نتایج پیش بینی شده رسید است یا نه و اگر مشکلی در این میان باشد بایستی مرتفع گردد تا آموزش اصولی و کاملا صحیح پیانو را پیش رو داشته باشیم که برای همگان جذاب و دست یافتی باشد.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *