چگونه گیتاریست حرفه ای شویم ؟ از زبان اساتید آموزشگاه موسیقی

اگر به گیتار علاقمند هستید یا این که می خواهید بدانید که چگونه گیتاریست حرفه ای شویم در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی درباره شروع آموزش گیتار از مبتدی تا پیشرفته داشته باشیم در ضمن بایستی بگوییم که تمامی مواردی که بیان می شود نکاتی است که لازم است از ابتدا رعایت نمایید تا هم بتوانید کلاس گیتار مناسب تری انتخاب نمایید و هم بتوانید از کللاس ها بهره بهتری ببرید.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

چگونه گیتاریست حرفه ای شویم ؟

این که چگونه گیتاریست حرفه ای شویم مستلزم طی مسیری است که نیاز به دقت و تلاش فراوانی دارد پیمودن این راه علاوه بر رعایت مواردی که در ادامه بیان خواهیم کرد نیازمند دقت ، توجه و تمرین مستمر است که اگر همه این موارد در کنار یکدیگر باشد قطعا به نتیجه مطلوب خواهیم رسید.
در زیر به برخی از مهم ترین این موارد می پردازیم:

انتخاب سبک گیتار

انتخاب سبک در آموزش گیتار مساله بسیار مهمی است چرا که روی گیتار سبک های مختلفی پیاده می شود و همینطور روش های و سبک های مختلفی هم برای آموزش این ساز وجود دارد که همگی آن ها مناسب همه علاقه ها و سلیقه های نیست از این روست که بهتر است قبل از شروع آموزش گیتار سبک مورد علاقه خود را بیابید.
اگر در پیدا کردن سبک مناسب تردید دارید یا اصلا نمی دانید که چگونه بایستی این کار را بکنید بهتر است اندکی در مورد آن تحقیق کنید ، در آموزشگاه موسیقی منظومه یک جلسه آشنایی بریا سبک های گیتار در نظر گرفته شده که برای علاقمندان به صورت رایگان برگزار می گردد.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

خرید گیتار

پس از این که سبک مورد علاقه خود را یافتید برای خرید گیتار می توانید اقدام کنید از این رو خرید گیتار را پس از انتخاب سبک قرار می دهیم که برای برخی سبک های بایستی گیتار متفاوتی تهیه کنید که بعدا مفلا به آن خواهیم پرداخت.
برای خرید ساز مناسب با مراجعه به بخش خرید گیتار می توانید اطلاعات کاملی در مورد نحوه انتخاب و تست سلامت گیتار بگیرید و با دقت و درستی گیتار مناسب خود را برگزینید.

انتخاب استاد

انتخاب استاد بخش مهم در مراحل آموزش گیتار است استاد هم باسیتی متخصص در سبکی که می خو.اهید آموزش ببینید باشد و هم در زمینه کار با هنرجویان تجربه داشته باشد چرا که دانش خالی کافی نیست ، استاد می تواند به هنرجو انگیزه دهد و با انتخاب روش تدریس مناسب هر فردی را بر اساس توانایی خودش پیش ببرد از این رو در انتخاب استا نهایت دقت و حوصله را به خرج دهید و فقط نزدیکی محل آموزش را در نظر نگیرید.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

تمرین تنها رمز چگونه گیتاریست حرفه ای شویم

تمرین روی آموخته ها است که میزان پیشرفت شمات را مشخص می کند اگر می خواهید در مورد میزان تمرین بیشتر بدانید به بخش روزی چند ساعت گیتار تمرین کنیم بروید در آن جا در مورد نحوه و میزان تمرین روزانه گیتار بهتر خواهید دانست.
در کل باید بگوییم که همه چیز از انتخاب سبک و انتخاب استاد گرفته تا ساز مناسب و … همه چیز بستگی به تمرین شما دارد و این شمایید که بایستی آموخته های کلاس را رای سازتان پیاده کنید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *