نت آهنگ برای ملودیکا

امروز با شما عزیزان هستیم با چند نت آهنگ برای ملودیکا که از بین آهنگ های ساده انتخاب شده تا همه نوازندگان در هر سطحی بتوانند آن ها را نواخته و لذت ببرند در ضمن در سایت آموزشگاه موسیقی منظومه هر هفته نت و آکورد آهنگ های مشهور پاپ و کلاسیک را خواهیم داشت که می توانید آهنگ هایی را که دوست دارید انتخاب نموده و یا در خواست دهید.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه

ملودیکا

ملودیکا از سازهای بادی و جزء سازهای کلاویه داری است که نواختن آن خیلی سخت نیست و اگر تجربه اندکی در موسیقی یا در سازهایی چون پیانو و کیبورد داشته باشید قطعا به راحتی می توانید با این ساز ارتباط برقرار کرده و با اندکی آموزش آن را به راحتی بنوازید.

کلاس ملودیکا

کلاس ملودیکا در روزهای مختلف هفته در آمزوشگاه منظومه برقرار است و آموزش آن زیر نظر اساتید مجرب و متخصص در نوازندگی این ساز پیش می رود. در کلاس ملودیکا ما تمامی اصول موسیقی را به همراه تمامی موارد اساسی و ضروری برای نوازندگی این ساز زیبا خواهیم داشت و با گذراندن این دوره شما می توانید به راحتی و با تمامی تکنیک های موجود این ساز را بنوازید که خود این تکنیک های در اجرای زیبا تر این ساز بسیار مهم و ضروری است.

نت آهنگ برای ملودیکا

در زیر چند نت آهنگ برای ملودیکا خواهیم داشت این قطعات از ساده انتخاب گردیده تا بتوانید با انمدکی تمرین آن ها را نواخته و لذت ببرید بهتر است که قطعات را از چندین بار مرور کرده و با ریتم آهسته شروع به نواختن نمایید و پس از چندین بار تمرین سعی نمایید تا پیوستگی و سرعت مناسب قطعه را بیابید و تا یک قطعه را کامل نکرده اید به سراغ آهنگ بعدی نروید.
در زیر می توانید قطعات را دانلود نمایید و بنوازید :

نت خونه مادر بزرگه
نت آهنگ میدولندز
نت سلطان قلبها
نت اهنگ رومانس
نت منتظرت بودم
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *