نت آهنگ نوایی / آموزشگاه موسیقی منظومه

یادگیری موسیقی استعداد می خواهد

امروز در نظر داریم در ادامه مطالب در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه ، نت آهنگ نوایی را داشته باشیم که از قطعات زیبا ، ماندگار و با حسی است که بیشتر در سازهایی ایرانی نواخته می شود ولی نتی را که در اینجا خواهیم داشت قابلیت اجرا با کلیه ساز ها را دارد و می توانید حتی با سازهای کلاسیک نیز به راحتی و البته با زیبایی آن را بنوازید و لذت ببرید. در ضمن می توانید نت دیگر قطعات زیبای پاپ و کلاسیک یا ایرانی را در قسمت دانلود نت موسیقی دریافت نمایید.

( بخشی از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

آهنگ نوایی

از آهنگ های بسیار زیبای محلی در ایران است اصالتا یک آهنگ محلی و قدیمی از خراسان می باشد که با اجرای عثمان محمد خوانده شد با شعری که توسط طبیب اصفهانی روی آن گذاشته شد .

این آهنگ در بین اهالی همان منطقه و می توان گفت در کل ایران بسیار شنیده گردیده و محبوبیت دارد و بسیار هم توسط خوانندگان دیگر اجرا گردیده و هر یک در جای خود زیبا است.

نت آهنگ نوایی

نت آهنگ نوایی که امروز برای شما در نظر گرفته ایم نتی ساده است که اجرای آن خیلی سخت نیست و حتی هنرجویان مبتدی نیز قادر خواهند بود با اندکی تمرین ان را به زیبایی بنوازند.

توجه با حس قطعه در اینجا بسیار مهم است و بایستی سعی کنید علاوه بر اجرای با ریتم و صحیح قطعه ، حس آن را نیز بیابید و در اجرا رعایت نمایید البته با احساس نواختن خو دنتیجه انجام مواردی است که در ادامه خواهیم گفت :

– بایستی همه نت ها به درستی و در جای خود بدون غلط نواخته شود تا در مجموع قطعه پیوسته به نظر برسد.

– رعایت زمان هر نت و اجرای درست زمانبندی ها در کل به با حس نواختن کمک زیادی خواهد کرد چرا که اگر قطعه شما سر ضرب و درست نباشد به هیچ وجه نمی تواند حسی را در شنونده بر انگیزد.

– اجرای با تسلط در نهایت بیشتر نواقص را می پوشاند و باعث می شود بیشتر در اجرای قطعه تسلط و کنترل بهتری داشته باشید و بهتر بتوانید ریزه کاری ها را رعایت کنید از این رو تمرین بیشر روی قطعات جدید را بسیار توصیه می نیم.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *