تخصصی ترین مرکز آموزش دف در یوسف آباد

کلاس آموزش دف در آموزشگاه موسیقی

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش دف در یوسف آباد در این محدوده تهران در سبک های مختلف اقدام به برگزاری دوره های مختلف نموده است ، در کلاس دف این دوره ها از آموزش مبتدی تا پیشرفته برای آموزش صفر تا صد دف وجود دارد که می  توانید در روزهای مختلف هفته کلاس داشته باشید همچنین برای آموزش اساتید خانم و آقا در سبک های تخصصی وجود دارد.

( عکس از کنسرت های هر دوره هنرجویان دف آموزشگاه موسیقی منظومه )

مرکز آموزش دف در یوسف آباد

آموزشگاه موسیقی منظومه در راستنایآموزش حرفه دف سعی نموده است تا دوره های تخصصی این ساز را در آموزشگاه راه اندازی نماید در این راستا آمزوش ها در دو رده سنی کودک و بزرگسال پیگیری می شود که هر یک از این دوره ها برای هر گروه سنی برنامه ریزی شده است هم بر اساس علایق و سلیقه ها و هم بر اساس میزان زمانی که هر رده می تواند برای آموزش یا تمرین وقت بگزارد.

 

آموزش دف

از سازهای کوبه ای و اصیل که در موسیقی ایرانی از گذشته تا کنون جایگاه ویژه ای داشته است دف ها در گذشته از پوست ساخته می شد و گاهی وزن زیادی هم داشت اما دف هایی که اکنون تولید می شود بسیار سبک تر و از تلق ساخته می شود و نوازندگی با آن بسیار ساده و راحت گشته است.

در تخصصی ترین مرکز آموزش دف در یوسف آباد ، آموزش این ساز در رده های سنی مختلف و در دوره های مبتدی تا پیشرفته برگزار می گردد این دوره ها برای سنین مختلف وجود دارد که اموزش ها نیز بر اساس هر مقطع طبقه بندی و برنامه ریزی شده است.

( عکس از کنسرت های هر دوره هنرجویان دف آموزشگاه موسیقی منظومه )

آموزش دف شامل آموزش حرکات مختلف روی دف و همچنین طریقه صحیح نوازندگی از ابتدا می شود در ادامه آموزش یادگیری ریتم های مختلف و نحوه اجرای آن روی دف را خواهیم داشت و در بخش بعد طریقه اجرای تکنیک های مختلفی که روی ساز پیاده می شود.

همه این مراحل شامل جلسات مختلف تمرینی است که به طور خصوصی و تک نفره در آموزشگاه صورت می پذیرد همچنین آموزش دف شامل جلساتی گروهی نیز می شود که در آن هنرجویان به اجرای گروه وازی می پردازند و برای کنسرت های مختلف اموزشگاه ی آماده می شوند.

کلاس دف

کلاس دف در روزهای مختلف در آموزشگاه برقرار است برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه آموزش و برگزاری کلاس ها و همچنین ساعات آمزوشی می توانید با شماره های آموزشگاه در تماس باشید.

( عکس از کنسرت های هر دوره هنرجویان دف آموزشگاه موسیقی منظومه )

کنسرت ها در مرکز تخصصی آموزش دف در یوسف آباد

در تخصصی ترین مرکز آموزش دف در یوسف آباد ما برای ایجاد انگیزه بیشتر در هنرجویان و همچنین اجرای آموخته های کلاسی ، هر دوره برای هنرجویان کنسرت هایی را تدارک می بینیم که هنرجویان می توانند با شرکت در این کنسرت ها به تجربه خود بیشتر بیفزایند و همچنین آماده بخش های حرفه تر آموزش دف گردند.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *