نت آهنگ سکرت گاردن

کلاس های ترم بهار 98

از آهنگ های با احساس و زیبایی که در آموزشگاه موسیقی و در کلاس های کلیه ساز ها با هنر آموزان کار می شود قطعه زیبای سکرت گاردن است. نت آهنگ سکرت گاردن را می توانید در ادامه دریافت نموده و با توجه به نکات اجرایی قطعه به نواختن بهتر این قطعه اقدام نمایید.

سکرت گاردن

سکرت گارن که به معنای باغ اسرار می باشد در حقیقت نام آلبومی است از گروهی به نام نیو ایچ که در آن دو نوازنده ویولن و پیانو گروه را تشکیل دادند. این دو شخص به نام های فینوالاشری که نوازنده ویولن و ایرلندی بود و رالف لاولند که نوازنده پیانو و آهنگسازی نروژی است به ساخت آلبومی با نان سکرت گاردن پرداختند که آلبومی احساسی و برای شنونده بسیار تسکین دهنده است.

آهنگ معروف این آلبوم که اقبال بیشتری نیز یافت و بار ها دانلود و دیده شد همان آهنگی است که به نام سکرت گاردن معمولا جا افتاده است و در ادامه نیز نت این آهنگ زیبا را می توانید دریافت نمایید.

نت آهنگ سکرت گاردن

نت آهنگ سکرت گاردن را در ادامه می توانید دانلود نمایید باز هم توصیه می کنیم در اجرای نت ها سعی کنید با استاد خود مشورت داشته باشید و فقط قطعاتی را که در سطح نوازندگی شما است بنوازید تا به مشکلی برنخورید.

این نت قابلیت اجرا با کلیه ساز ها را دارد و به نوعی ساده تنظیم شده است تا همگان در هر سطحی بتوانند از اجرای آن لذت ببرند.

نت سکرت گاردن

نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

– سعی کنید ابتدا نت خوانی نموده و یک با نت ها را مرور کنید همچنین جای قرار گیری نت ها روی ساز را نیز مرور نمایید تا در مرحله بعد بهتر بتوانید از پس نواختن آن بر آیید.

– ابتدا نت را با ریتم بسیار کند و آهسته بنوازید و چندین بار با همین ریتم پایین تمرین نمایید و سعی نکنید که از ابتدا قطعات را تند بنوازید.

– پس از چند بار تمرین اینگونه اکنون می توانید ریتم را به ریتم اصلی نزدیک کنید در این مرحله سعی کنید تا نت هارا پیوسته و بدون مکث بنوازید تا شنیداری بهتری داشته باشد.

– رمز موفقیت در اجرای نت های مختلف تمرین و تکرار با دقت و تمرکز است سعی کنید بار ها نت را تمرین کنید تا در اجرای پیوسته مشکلی نداشته باشید.

امیدواریم نت آهنگ سکرت گاردن برایتان مفید بوده باشید همچنین می توانید با ورود به بخش دانلود نت موسیقی دیگر نت های قطعات معروف را دریافت نمایید.

 

 

5/5

۲ پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *