نت آهنگ رومانس / آموزشگاه موسیقی منظومه

ویدئو آموزش گیتار

در ادامه نت آهنگ رومانس را خواهیم داشت از آهنگ های زیبایی است که در دوره های مبتدی در کلاس های آموزشگاه موسیقی منظومه تدریس می گردد برای اینکه بهتر بتوانید این قطعه را بنوازید می توانید توضیحاتی را که در ادامه مطلب آمده هم مشاهده و رعایت نمایید تا بتوانید به زیبایی آن ار نواخته و از آن لذت ببرید.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی مظومه )

آهنگ رومانس

آهنگ رومانس یا رومنس به انگلیسی romance همچنین به اسپانیش رومانس ( spanish romance ) نیز معروف است این قطعه که بیشتر با گیتار نواخته شده و معروف است با ساز های دیگر نیز قابل اجراست اما در کلاس گیتار معمولا این قطعه کار می شود.

آهنگساز این قطعه مشخص نیست هر چند که به آهنگسازان زیادی نسبت داده شده ولی دقیقا مشخص نیست که چه کسی این قطعه را ساخته است ولی تنظیم های مختلف برای سازهای مختلف از این قطعه موجود است.

نت آهنگ رومانس

در زیر می توانید نت این آهنگ زیبا را در اختیار داشته باشید و به زیبای آنرا بنوازید در نواختن این قطعه سعی کنید که به نکاتی که در ادامه آمده است توجه نمایید تا بهتر بتوانید از پس آن بر آیید.

نت اهنگ رومانس

نکاتی برای آهنگ رومنس

– این نت بسیار ساده تنظیم شده تا همگان بتوانند با هر سطحی از نواختن آن لذت ببرند همچنین نواختن آن برای همه ساز ها امکان پذیر است از این روی اگر در سطوح مبتدی نیز باشید نواختن آن برایتان راحت خواهد بود.

– ترتیب و توالی اجرای نت ها بسیار مهم است تا آهنگ پیوسته و زیبا شنیده شود بهتر است که بار ها تمرین کنید و سعی کنید تا قطعه را پیوسته و بدون مکث بنوازید چرا که زیبای بیشتر این قطعه بیشتر مربوط به همین موضوع است.

– سعی کنید قطعه را از همان ابتدا با ضرب پای درست بنوازید و البته آهسته و بعد که تسلط یافتید سعی نمایید با رعایت ضرب پا ، سرعت اجرا را بالا ببرید.

 

 

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *