برترین قطعات در آموزشگاه موسیقی / دانلود نت و آموزش آهنگ مرداب

به فراخور اینکه چه سازی می نوازید یا چه موزیک و سبکی دوست داشته باشید ، می توانید آهنگ ها و ملودی های مختلفی را با ساز خود اجرا نمایید در آموزشگاه موسیقی و در کلاس های مختلف آموزشی به نسبت علاقه هنرجویان از آهنگ های بسیاری در روند آموزش استفاده می گردد که معمولا در سبک های پاپ می باشد.

در این سبک ، معمولا آهنگ ها نام آشناتر و در اذهان افراد ماندگار تر هستند و اصلا به همین خاطر نام این سبک بر آن گذاشته شده است.

آموزشگاه موسیقی یوسف آباد3

برای سازهای مختلف تنظیم های متفاوت و مختلفی می تواند وجود داشته باشد که به نسبت سازتان می توانید انتخاب کرده و بنوازید.

بهتر است قطعه و تنظیمی را انتخاب کنید که برای ساز تخصصی شما باشد. اینگونه حتما صدای بهتر و مناسب تری از قطعه خواهید داشت.

برترین قطعات در آموزشگاه موسیقی

 

یکی از آهنگ های بسیار زیبا که در کلاس های آموزشگاه موسیقی کاربرد دارد و تقریبا با همه ساز ها نواختنش خالی از لطف نیست ، آهنگ مرداب است که با تم ملایم و احساسی که دارد حس خوبی به نوازنده و شنونده انتقال می دهد.

در ادامه می توانید نت این قطعه زیبا را دانلود نمایید و با رعایت نکاتی که برای نواختن آن وجود دارد به راحتی آنرا اجرا نمایید.

سعی شده نتی انتخاب شود که با اکثر سازها قابل اجرا باشد و برای اجرای آن مشکلی نداشته باشید. انتخاب این نت از کتاب خوب ترانه های پاپ کاری از استاد حمید نجفی است که امیدواریم از اجرای آن لذت ببرید فقط قبل از اجرا موارد ذکر شده در پایان مطلب را حتما مطالعه کنید و رعایت نمایید.

دانلود نت آهنگ مرداب

بخس نخست :

دانلود نت آموزشگاه موسیقی

بخش دوم :

دانلود نت آموزشگاه موسیقی

بخش سوم :

دانلود نت آموزشگاه موسیقی

 

 

نکاتی برای اجرای مناسب و صحیح قطعه

1- توجه به ریتم قطعه و رعایت درست آن

ریتم قطعه همانطور که در ابتدای قطعه مشخص شده 6/8 است که باید به درستی رعایت شود.

2-توجه به سرعت اجرای قطعه

سرعت اجرای این قطعه که در ابتدا نیز مشخص شده بایستی رعایت گردد تا حس قطعه مناسب و صحیح تر باشد.

هر چقدر که سعی کنید با مترونوم تمرین کنید قطعا بهتر می توانید با سرعت یکنواخت تری بنوازید و در کل اساتید موسیقی با مترونوم نواختن را بسیار توصیه می کنند.

اگر برای اجرا با ریتمی که نوشته شده مشکل دارید ، بهتر است که با ریتم بسیار پایین تر شروع کنید و با تمرین به سرعت اصلی برسید.

برای اینکار می توانید مترونوم را روی سرعت پایین تر تنظیم کرده و به مرور و با تسلط بیشتر ، سرعت را نیز افزایش دهید.

3-رعایت خطوط اتصال

در این قطعه خطوط اتصال در جاهای مختلف وجود دارد که بایستی سعی کنید به درستی اجرا نمایید و در پیوسته زدن نت ها به تبحر برسید تا حس بهتری هم در قطعه باشد.

4-توجه به تکرار ها

در نت ها از تکرار های مختلفی استفاده می شود که اجرای صحیح و به موقع آنها همگی به زیبایی قطعه کمک می کند.

گاهی هنرجویان تکرار ها را نمی نوازند و با تصور اینکه تکرار همان قبلی هاست و ضروری نیست ، از روی آنها به راحتی عبور می کنند ولی باید توجه داشته باشید که قطعه کامل و با رعایت همه موراد آن می تواند حس درستی را به شنونده و نوازنده القا کند و بدون تکرار ها قطعه ناقص خواهد بود و زیبایی اصلی را نخواهد داشت.

پس به یاد داشته باشید که در یک اجرای خوب همه موارد و جزییات کار باید به درستی و با دقت رعایت گردد.

5-توجه به آکورد ها

اگر با گیتار یا کیبورد یا پیانو می خواهید قطعه را بنوازید ، رعایت درست آکورد ها بسیار مهم است و اینکه به درستی و به هنگام به آکورد بعدی بروید.

دقت داشته باشید که تعویض به موقع و گرفتن صحیح آکورد ها بدون اشتباه تاثیر زیادی در زیبایی و تمیزی قطعه دارد.

می توانید روی آکورد هایی که در قطعه هست ، جدای از خود آهنگ ، بارها و بارها تمرین کنید تا به تسلط برسید.

در آموزشگاه موسیقی منظومه از قطعات مختلفی در لابه لای دروس اصلی استفاده می گردد تا کلاس ها خیلی خشک و بی روح نباشد و در عین حال اصول و بیس کار نیز رعایت می گردد برخی از این قطعات را می توانید در بخش دانلود نت موسیقی ببینید.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *