برترین قطعات در آموزشگاه موسیقی / دانلود نت آهنگ تو این زمونه

یادگیری موسیقی استعداد می خواهد

بسیاری از قطعاتی که در آموزشگاه موسیقی و توسط اساتید در سازهای مختلف آموزش داده می شود از قطعات پاپ انتخاب می شود تا هم برای هنرجویان جذاب باشد و هم برای گوش آنها آشنا باشد تا اینگونه بتوانند تسلط خود را روی ساز افزایش دهند.

برای بسیاری از سازها می توان از این آهنگ ها و قطعات زیبا و آشنا استفاده کرد.

یادگیری موسیقی استعداد می خواهد

در این جلسه برای دوستان عزیز آهنگ تو این زمونه انتخاب شده است و برای آن دسته از دوستانی که با گیتار یا کیبورد می خواهند آنرا بنوازند ، آکورد این آهنگ زیبا نیز قرار داده می شود.

سعی کنید قبل از اجرای قطعه به توضیحاتی که برای بهتر نواختن آهنگ داده شده است دقت نمایید تا بهتر بتوانید آنرا اجرا نمایید.

برترین قطعات در آموزشگاه موسیقی

همانطور که گفتیم قطعات پاپ اگر صحیح کار شود ، می تواند کمک زیادی به نوازندگی بکند و این امر در آموزشگاه موسیقی و مراکز آموزشی شاگرد محور بایستی که رعایت شود تا کلاس ها بازده مفیدی داشته باشد.

با مراجعه به قسمت دانلود نت موسیقی می توانید دیگر نت های نام آشنا را دریافت نمایید.

قطعه زیبای تو این زمونه را می توانید با رعایت موارد اساسی به خوبی بنوازید این نت که از کتاب ترانه های پاپ بر گرفته شده است کاری خوب از استاد حمید نجفی می باشد.

دانلود نت آهنگ تو این زمونه

بخش نخست :

نت تو این زمونه آموزشگاه موسیقی

 

بخش دوم :

نت تو این زمونه آموزشگاه موسیقی

دانلود آکورد و شعر آهنگ تو این زمونه

نت تو این زمونه آموزشگاه موسیقی

نکاتی برای اجرای بهتر قطعه

1-نت خوانی

قبل از هر چیز باید که بتوانید همه نت های قطعه را بشناسید و به درستی روی ساز اجرا نمایید.

اگر مشکلی برای نت خوانی یا اجرای نت ها دارید بهتر است قبل از نواختن قطعات ، این ضعف را برطرف نمایید و با تمرین های نت خوانی تسلطتان را بالا ببرید.

2-توجه به نت های دیز و بمل

نت های دیز ، نیم پرده نت را زیر تر و نت های بمل دار ، نیم پرده نت ها را بم تر می کند که باید در اجرای قطعه به آنها توجه نمود.

در این قطعه همانطور که مشاهده می نمایید در سر کلید یعنی در ابتدای خطوط حامل ، برخی نت ها بمل شده است و این بدان معناست که تا انتهای قطعه همه آن نت ها بمل یعنی نیم پرده بم تر می شود.

در اینجا مشاهده می نمایید که نت های سی و می بمل شده است و باید تا انتها به جای نت اصلی نت بمل را نواخت به جز جاهایی که با علامت بکار به نت اصلی بر می گردد یعنی هر جا روی این نت ها ( سی و می ) علامت بکار آمده بود ، فقط همان نت بخصوص به صورت اصلی اجرا می گردد.

3-توجه به ریتم قطعه

این قطعه همانطور که در نت آن مشاهده می نمایید 6/8 است و برای شمارش و نواختن بایستی به درستی رعایت گردد.

بهتر است که از همان ابتدا با شمارش و ضرب پا قطعه را اجرا کنید و سعی کنید که به ریتم نواختن عادت کنید و فقط بر اساس شنیده خود نوازندگی نکنید.

4-توجه به سرعت اجرای قطعه

سرعت اجرای قطعه در اینجا و در ابتدای قطعه آمده است ولی برای اجرای بدون نقص سعی کنید که ابتدا قطعه را بسیار آهسته بنوازید و پس از چندین بار اجرا و وقتی توانستید با سرعت پایین آنرا به خوبی بنوازید ، اقدام به نواختن سریع تر آن کنید.

توجه داشته باشید که اجرای با سرعت بالا در صورتی که تسلط نداشته باشید ، اصلا خوب نیست و نه تنها مزیتی ندارد بلکه بسیار برای نوازندگی مضر است بهتر است که قطعه را بدون اشکال و صحیح اجرا کنید و سرعت آن به مرور درست خواهد شد.

در آموزشگاه موسیقی منظومه اساتید به نسبت درس ها و سطح های مختلف آموزشی سعی می کنند که هنرجویان را برای نوازندگی قطعات مختلف نیز آماده کنند که در نهایت علاوه بر آموزش اصولی و صحیح در کنار آن هنرجویان از نوازندگی آهنگ های مورد علاقه خود لذت ببرند.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *