دانلود نت موسیقی آهنگ لاو استوری

نت گل سنگ

دانلود نت موسیقی آهنگ لاو استوری با فایل صوتی

آهنگ بسیار زیبای لاو استوری از آهنگ های خاطرره انگیزی است که در آموزشگاه موسیقی با هنرجویان ساز های مختلف کار می شود.

برای این آهنگ تنظیم های متعدد و فوق العاده ای وجود دارد.

بعضا این تنظیم ها برای سازهای مختلف قابل اجرا می باشد.

در زیر تنظیم زیبایی از این آهنگ را برای شما عزیزان آورده ایم که به راحتی و زیبایی می توانید روی ساز خود اجرا نموده و از آن لذت ببرید.

این تنظیم زیبا که از استاد مهدی زنگنه می باشد برای سازهای مختلف است که برای اجرا در سطوح متوسطه و پیشرفته قابل اجرا است.

دانلود نت موسیقی آهنگ لاو استوری

نت لاواستوری

نکاتی برای نواختن صحیح

شما عزیزان علاقمند می توانید با دانلود نت موسیقی این آهنگ به راحتی به نواختن آن اقدام نمایید.

رعایت چند نکته باعث زیباتر شدن اجرای آن می گردد که در زیر می بینیم:

1-نخست دقت نمایید که هیچ قطعه ای را نمی توانید بنوازید مگر اینکه نت های آن را بتوانید درخت خوانده و با رعایت ریتم درک نمایید.

پس قبل از هر چیز و قبل از اینکه بخواهید روی ساز آنرا تمرین کنید، نگاهی درست به قطعه داشته باشید و از لحاظ نت خوانی و ریتم آنرا خوب تحلیل نمایید.

2- در مرحله بعد سعی نمایید تا روی ساز آنرا تمرین نمایید اما به نحوی که از پس آن بر آیید یعنی اینکه به آرامی و با سرعت بسیار پایین آنرا تمرین نمایید.

در این مرحله اصلا به گوش خود تکیه نکنید یعنی اینکه سعی نکنید بر اساس آهنگی که در ذهن دارید قطعه را در بیاورید و فقط و فقط به نت توجه نمایید.

اگر نت ها را درست اجرا کنید و به ترتیب و پیوسته بتوانید بنوازید حتما به صدایی که در ذهن دارید خواهید رسید.

توجه کنید که نت ها را همان شماره انگشت هایی که در آهنگ آمده اجرا نمایید.

رعایت این مورد باعث می گردد تا بتوانید راحت تر نت های پشت سر هم را اجرا نمایید. همچنین در سرعت بالا برای اجرا نیز به مشکل نمی خورید.

3- وقتی که توانستید نت ها را به درستی در بیاورید و بنوازید، آنوقت با تمرین و تکرار باید به تبحری برسید که بتوانید پیوسته و با رعایت ضرب آهنگ، ریتم و سکوت های قطعه آنرا اجرا نمایید.

تمرین در موسیقی همیشه حرف آخر را می زند.

4- وقتی که توانستید با پیوستگی و درست قطعه را بنوازید دیگر وقت آن است که به علامت ها و تکنیک های نوازندگی دقت نمایید.

رعایت برخی علامت ها که در قطعه آمده مانند کاهش تدریجی شدت صدا و یا افزایش تدریجی شدت صدا می تواند در زیبایی اجرای قطعه تاثیر بسزایی دارد.

رعایت همه این موارد در کنار حسی که شما به عنوان یک نوازنده به قطعه می دهید باعث می شود تا شنونده یا خود شما از نواختن آن لذت بیشتری ببرید.

توجه داشته باشید که لازم نیست نوازنده ای حرفه باشید تا بتوانید قطعه ای را با حس بنوازید بلکه همه می توانند حسی که خود به هنگام نواختن دارند را به خوبی وارد ساز کنند.

شما بهترین کسی هستید که می توانید این قطعه را آنطور که می پسندید اجرا نمایید.

5/5

۴ پاسخ

  1. من ۱۱ساله هستم و ۳ سال است که دارم پیانو می زنم و شخصا در نت خوانی مشکل داشتم اما با توضیحات سایت شما یک جهش بسیاز زیادی کردم و معلممبسیار تعجب کرد و حالا به من افتخار می کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *