لیست آموزشگاه های موسیقی و نکاتی برای آموزش صحیح

لیست آموزشگاه های موسیقی

لیست آموزشگاه های موسیقی و نکاتی برای آموزش صحیح

با توجه به افزایش تقاضا درباره آموزش گیتار هر روزه سوالات درباره آموزش اصولی این ساز و یافتن آموزشگاه موسیقی مناسب بیشتر می گردد.

بر آنیم تا با انتشار لیست آموزشگاه های موسیقی به صورت کامل و بررسی درست هر آموزشگاه راه را برای انتخاب صحیح تر برای علاقه مندان باز کنیم تا هر کس با توجه به علاقه و سطح خود بتواند از آموزش صحیح و اصولی بهره ببرد.

لیست آموزشگاه های موسیقی

پیرو این هدف در پست های گدشته اقدام به انتشار لیست آموزشگاه های موسیقی در رشته های آموزشی گوناگون پرداختیم و برای معرفی کامل تر هر یک برای علاقه مندان اطلاعات کامل تری را نیز منتشر نمودیم.

اکنون نیز لیست آموزشگاه های موسیقی را که در پست های گذشته نبود در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

لازم به ذکر است که با کلیک روی نام آموزشگاه مورد نظر می توانید با موارد کامل تر آن نیز آشنا گردید.

لیست آموزشگاه های موسیقی

آموزشگاه موسیقی وزیری

آموزشگاه موسیقی اندیشه خلاق

آموزشگاه موسیقی شفق

آموزشگاه موسیقی ایران

آموزشگاه موسیقی خانه هنر

آموزشگاه موسیقی پرهام

آموزشگاه موسیقی هنگام

آموزشگاه موسیقی راد

آموزشگاه موسیقی نوین

آموزشگاه موسیقی هیوا

انتخاب درست آموزشگاه

همانطور که گفته شد برای انتخاب آموزشگاه مناسب با شرایط خود اصلا عجله به خرج ندهید و با توجه به اینکه چه سازی و چه سبکی مد نظر دارید حتما بهتر خواهید توانست تا آموزشگاه مناسب را بیابید.

پس از انتخاب درست آموزشگاه و بعد از اینکه اطلاعات کامل تری نسبت به سبک و ساز خود پیدا کردید اقدام به انتخاب استاد نمایید.

انتخاب استاد مناسب

در انتخاب استاد مناسب برای موسیقی گفتیم که به سبک مورد آموزش خود بسیار دقت نمایید چرا که همه اساتید به همه سبک ها شاید اشراف نداشته باشند یا حداقل اینکه برای تدریس همه سبک ها طرح درس درستی نداشته باشند.

در هر صورت بهتر است که پس از انتخاب استاد بقیه موارد را به او بسپارید و در مورد تمرین ها و درس هایی که می دهد کوچکترین کنکاشی نکنید چرا که اگر استاد را درست برگزیده باشید او می داند که شما را به کجا می برد و با برنامه ای خاص پیش می رود.

نکاتی درباره یادگیری بهتر

گاها شاهد هستیم که هنرجویان درس خاصی را تمرین نمی کنند به این بهانه که درس مناسب آنها نیست یا در سطح آنها نیست یا بسیار دشوار است که این مورد و موارد مشابه اصلا درست نیست و استاد هر درس را با هدفی خاص ارائه می دهد و دروس هر چند شاید به ظاهر در سطح هنرجویی نباشد یا با علاقه او جور در نیاید ولی حتما تمرین آنها لازم و ضروری است.

جدای از آن اگر قرار باشد فقط آهنگ های مورد علاقه و یا آسان را بنوازیم پس از مدتی محدوده نوازندگی ما بسیار کوچک خواهد شد و از نواختن بسیاری از قطعه ها باز می مانیم.

درباره آموزش بهتر و یادگیری درست بهتر است که درس ها را هر روز تمرین نماید و فقط به روز آخر یا روز کلاس موکول نکنید.

بهتر است روزی که کلاس دارید درست ساعاتی بعد از درس اندکی تمرین نمایید و مابقی را در روز های دیگر بین روزهای هفته تقسیم کنید تا یادگیری عمیق تر صورت گیرد.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *