نت موسیقی آهنگ گل سنگم برای گیتار

نت گل سنگ

نت موسیقی آهنگ گل سنگم برای گیتار
بنا به درخواست عده ای از هنرجویان عزیز نت موسیقی آهنگ گل سنگم را که برای گیتار تنظیم شده در این پست قرار می دهیم.
باید یادآوری کنیم هنرجویان عزیز برای نواختن قطعه ها حتما از استاد خود مشورت بگیرند . وباید خاطر نشان کنیم که در یادگیری موسیقی ملاک ما بر قطعه یا آهنگ نواختن نیست و پر واضح است که تمرین هایی را که در کلاس می گیرید با جدیت ادامه دهید و برای نواختن قطعاتی خارج از کلاس درس یا خارج از آموزشگاه موسیقی حتما با اساتید هماهنگ باشید.
هر درس یا قطعه به موازات فوایدی که برای پیشرفت شما عزیزان دارد می تواند در مقاطعی به نوازندگی آسیب بزند به همین دلیل است که توصیه می کنیم ابتدا تمرین های کلاسی را انجام دهید و مطمئن باشید که هر زمان مناسب باشد شما قادر خواهید بود که همه قطعاتی را که دوست دارید بنوازید.
معمولا در آموزشگاه موسیقی همه مواردی که گفتیم رعایت می گردد و اساتید طبق طرح درسی که دارند به آموزش می پردازند و در کنار یادگیری موسیقی به شما نحوه نواختن قطعات مختلف را نیز آموزش می دهند.
آهنگ گل سنگم قطعه ای است که معمولا هنرجویان در ترم اول قادر به نواختن آن هستند البته در تنظیم راحت تر .
و در ترم های بعد تر تنظیمات دشوارتر آن را نیز می نوازند.
در این پست ما دو تنظیم نت موسیقی آهنگ گل سنگم را قرار دادیم تا هنرجویان بر اساس سطح تواناییشان بتوانند آنرا اجرا نمایند.
تنطیم نخست:

این قطعه بسیار زیبا که در بالا داریم تنطیمی از استاد بزرگ کاوه سروریان است و طوری نوشته شده تا هنرجویان مبتدی نیز قادر به نواختن آن باشند. توصیه می کنیم ابتدا نت ها بخوانید و جای آن هارا در ذهن خود روی گیتار تجسم کنید. در مرحله بعد شروع به نواختن آن نمایید و سعی کنید که فقط بتوانید نت ها را صحیح بنوازید در این مرحله لازم نیست که آهنگ شما خیلی روان باشد و همین که نت ها و همچنین ریتم و زمان نت ها صحیح باشد کفایت می کند.
وقتی این مرحله را چند بار تکرار کردید و روی ساز تسلط یافتید ْ شروع به تمرین بیشتر برای روان زدن نمایید.
باید بگوییم که هر چقدر این مراحل را تکرار نمایید بهتر می توانید قطعات را با حس بنوازید.
سعی کنید تا هر قطعه را که یاد می گیرید نوازنگی دیگران را نیز برای آن آهنگ گوش کنید و حتی نواختن نوازنده های بزرگ را در آن آهنگ بشنوید و شما نیز سعی کنید تا بتوانید قطعات را به خوبی آنها بنوازید
این کار شما را قادر خواهد ساخت تا با تکنیک های نوازندگی آشنا شوید و بتوانید قطعات با حس تری بنوازید برای این کار با استاد خود نیز مشورت نمایید و از او بخواهید تا تکنیک های هر قطعه را نیز به شما بیاموزد.
یادتان باشد که در موسیقی همه چیز اموختنی نیست و خیلی وقت ها برای اینکه متفاوت باشید باید پیگیر باشید و نکات هر مبحثی را از دل آن بیرون بکشید و با تمرین و ممارست به آن برسید.
اکنون تنظیم پیشرفته تر:

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *