ویدئو آموزش پیانو – معرفی کلاس های آموزشگاه منظومه

آموزش پیانو آموزشگاه منظومه

رشته پیانو یکی از تخصصی ترین رشته هایی است که در آموزشگاه منظومه تدریس می گردد. و آموزشگاه برای تدریس این رشته حساسیت ویژه ای را داراست و برای آموزش اصولی و حرفه ای این ساز تمهیدات ویژه ای اندیشیده است .

تدریس پیانو در آموزشگاه موسیقی منظومه زیر نظر اساتید هنر آموخته در رشته های تخصصی این ساز انجام می گیرد و کلیه اساتید دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا کارشناسی می باشند و نیز دارای کارت صلاحیت تدریس از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند .

در ادامه قسمتی از قطعه Carlles Wisper  را به نوازندگی آقای اصغری استاد پیانو و ارگ آموزشگاه منظومه را می توانید در لینک زیر ویدئو آموزش پیانو را ببینید.

ویدئو آموزش پیانو

 

برنامه کلاس ها

برای آموزش پیانو در همه روز های هفته در آموزشگاه برنامه ریزی شده است به گونه ای که می توانید به نسبت اینکه در چه رده یا چه سنی می خواهید کلاس داشته باشید روز و ساعت مورد نظر را هماهنگ نمایید.

اساتید آموزش تخصصی کودک

از آنجاییکه ارتباط با کودکان در تدریس موسیقی از حساسیت ویژه ای برخوردار است آموزشگاه برای آموزش پیانو به کودکان اساتید ویژه ای را انتخاب نموده است که علاوه بر تخصص در موسیقی در روانشناسی کودک و نحوه انتقال صحیح مطلب به کودکان نیز تبحر داشته باشند تا علاوه بر آموزش این ساز به کودکان و شکل اصولی ، در کودکان ایجاد علاقه و انگیزه بکنند تا  آموزش در ادامه به جدایی از موسیقی یا سرخورده شدن کودکان کشیده نگردد. به دلیل اینکه کودکان در ابتدای راه قرار دارند اگر کوچکترین مشکلی در امر آموزش ایجاد شود می تواند صدمات جبران ناپذیری را در بر داشته باشد لذا توصیه می کنیم قبل از شروع آموزش با مشاورین آموزشگاه مشورت داشته باشید تا هم بتوانید بر اساس سن و روحیات فرزند خود مناسب ترین استاد را انتخاب نمایید و هم از نحوه صحیح تمرینات و برخورد با فرزند خود در منزل مطلع گردید.

بر این اساس آموزشگاه در روز های مختلف هفته هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان آموزش دارد.

در شیوه آموزشی پیانو به کودکان اساتید با بکارگیری تمامی ابزار های لازم در جهت ایجاد انگیزه به کودکان تلاش می کنند بهترین فضای آموزشی را در کلاس برای هنر آموزان فراهم آورند و آموزشگاه نیز سعی کرده است با ایجاد محیطی آرام  در رسیدن به این مهم کوشا باشد. در این زمینه آموزشگاه با ایجاد رقابت سالم در بین هنر آموزان و برگزاری آزمون های دوره ای سعی بر آن دارد تا در هر دوره هم به بررسی دلایل پیشرفت یا عدم آن در هنرآموزان بپردازد و هم در هر دوره با اهدای جوایز نفیس به هنر جویان برتر در کودکان ایجاد انگیزه نماید که تا کنون به بهترین شکل  به هدف پرداخته است.

 

اندکی پس از ورود هنر آموز به کلاس های تخصصی آموزشگاه اقدام به برگزاری کلاس های ویژه ای می نماید که در آن هنر جویان می توانند در کنار ساز های دیگر مهرت خود را بسنجند و علاوه بر اینکه اجرایی بدون استرس در حضور بقیه دارند ، در کنسرت های آموزشگاه نیز میتوانند شرکت کنند که خود باعث ایجاد انگیزه بالاتر و اعتماد به نفس در هنر آموزان می گردد.

آموزشگاه هر دوره کنسرت های درون آموزشگاهی برگزار میکند و نیز هر ساله در سالن های بزرگ نیز برای هنر آموزان اجراهای متنوعی خواهد داشت.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *