” mPiano ” رویایی برای آینده

mPiano

کمپانی آلفاپیانو با همکاری شرکت Porsche Design پیانو‌ جدیدی به نام mPiano را تولید کرده که واقعا یک محصول خیره‌کننده و زیبا است که حاصل ترکیب تکنولوژی و طراحی نوین محسوب می‌شود.
این پیانو بی نظیر سازی مکاترونیک است که از تلفیق تکنولوژی الکتریکی و کلید های مکانیکی طراحی شده است. یک فعال‌کننده در زیر هر کلید قرار داده شده که به کاربر امکان می‌دهد تا مقاومت و شیب هر کلید را با استفاده از یک اپلیکیشن و از طریق آیپد، تنظیم کند. این سیستم به گونه ای طراحی شده است که میتوان شاسی ها را به مقدار قابل توجهی نرمتر یا سختر کرد . شما حتی می‌توانید نوع صدایی که از هر کدام از کلیدهای دستگاه می‌شنوید را همانند یک پیانو بزرگ کلاسیک یا یک ارگ و حتی ترکیبی از این دو تعیین کنید.

 

mPiano

 

با فشردن هر کلید یک لرزش آرام را در زیر انگشت خود حس خواهید کرد و می‌توان میزان بلندی صدای هر کلید را نیز تعیین کرد. اگرچه هنوز در مورد قیمت mPiano هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، اما این محصول قطعا ارزان‌قیمت نخواهد بود؛ چراکه پیانوی قبلی تولید شده توسط Porsche Design با قیمت ۲۷۲۶۹۹ دلار به فروش می‌رسد، ولی خوشبختانه به نظر می‌رسد که mPiano چنین قیمت بالایی نداشته باشد. جالب است بدانید لیدی گاگا مدتی قبل یک عدد از این پیانو را پیش‌خرید کرده است.

mPiano

از مزایای دیگر  mPiano علاوه بر داشتن و شبیه سازی صدای پیانوهای کلاسیک می توان به سهولت جابجایی و حمل و نقل آن، بی نازی به کوک شدن، اشغال کردن فضایی محدود اشاره نمود.

 

mpiano_

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *