«موسیقی روی بوم» نمایشگاه آثار تجسمی “لوریس چکناواریان”- اخبار موسیقی

اخبار موسیقی

لوریس چکناواریان موسیقیدان و رهبر ارکستر سمفونیک تهران این بار در تلاشی جدید موسیقی را روی بوم تصویر ثبت کرد. «موسیقی روی بوم» نام نمایشگاه آثار تجسمی چکناواریان است که روز دوشنبه 30 /1/ 95 در «خانه هنرمندان» و در نگارخانه ممیز این مجموعه فرهنگی به نمایش عمومی در آمد.

در این نمایشگاه ۵٠ اثر نقاشی به همراه فیلمی مستند از هنرمند در معرض نمایش قرار گرفته است چکناوریان در توضیح آثار نقاشی اش در این نمایشگاه گفت: مجموعه کارهایم در ابعاد مختلف به همراه روی جلد صفحه‌ها و پوسترهایی که برای کنسرت‌هایم در سراسر دنیا طراحی شده در این نمایشگاه به نمایش در آمده است. اینها همان علامت‌های موسیقی هستند که من در آثار موسیقی‌ام از آنها استفاده می‌کنم و هر کدام از آنها بیان احساسات من در موسیقی است که لذت‌بخش هستند. ضمن اینکه تعدادی از تابلوهایی که در این نمایشگاه خواهید دید تحت تاثیر کشتار ارامنه و رنج‌هایی است که مادر من از این فضا کشیده و فکر می‌کنم آثاری هستند که می‌توانند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند.

موسیقی روی بوم
نمایشگاه آثار نقاشی لوریس چکناواریان

نا گفته نیست که لوریس چکناواریان ایرانی-ارمنی تبار از برجسته ترین چهره های هنری حال حاضر ایران و ارمنستان می باشد

این نمایشگاه تا 5 / 2 / 95 دایر بوده و علاقه‌مندان برای بازدید می توانند هر روزه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 9 شب به خانه هنرمندان واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر مراجعه نمایند.

وب گاه لوریس جکناواریان:

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *