مرکز آموزش سازدهنی غرب تهران / آموزشگاه موسیقی منظومه

آموزش سازدهنی

آموزشگاه موسیقی منظومه با آموزش تخصصی سازدهنی در سبک های مختلف ، تخصصی ترین مرکز آموزش سازدهنی غرب تهران می باشد.

آموزش سازدهنی یا هارمونیکا در مجموعه توسط برترین اساتید دانش آموخته موسیقی و همچنین در سبک های تخصصی برای این ساز انجام می شود.

برای اطلاع از برنامه ها و روزهای تشکیل کلاس ها در مجموعه در ادامه با ماباشید همچنین می توانید ساعات حضور اساتید و روز های تشکیل کلاس ها را در قسمت برنامه کلاس ها مشاهده نمایید.

سازدهنی

سازدهنی یا هارمونیکا از سازهای غربی و از خانواده سازهای بادی غربی می باشد.

آموزش سازدهنی

اگر بگوییم که سازدهنی از متنوع ترین ساز ها در دنیاست خیلی بیراه نگفته ایم چرا که انواع و مدل های مختلفی از این ساز تولید شده است که هر یک دارای شکل و شمایلی خاص و بعضا خارق العاده هستند و همچنین تفاوت هایی در جنس صدا و همچنین ترتیب قرار گرفتن نت ها با یکدیگر دارند.

این تفاوت ها در جنس ساز یا شکل ودیگر موارد از سویی هم باعث جذابیت این ساز و غیر تکراری بودن آن گشته است.

زیبایی صدایی و همچنین تکنیک های منحصر به فردی که برای این ساز وجود دارد باعث شده است تا نوازندگی این ساز بسیار فردی باشد به طرزی که شاید هر نوازنده ای برای خود سبک و سیاق خاصی برای نوازندگی دارد و از سویی نیز هر کسی می تواند صدایی متفاوت از ساز خود تولید کند و همین باعث گردیده تا بیش از صدای ساز های دیگر مورد توجه و علاقه باشد.

انواع سازدهنی

جدای از تفاوت های فراوانی که شاید در جنس یا نوع ساز ها وجود داشته باشد اما می توان همه آنها را در دو خانواده ساز های دیاتونیک و ساز های کروماتیک دسته بندی کرد.

سازدهنی دیاتونیک

سازدهنی کروماتیک

آموزشگاه موسیقی سازدهنی

که هر یک با صداهایی متفاوت و مناسب سبک های مختلف می باشند.

همچنین تفاوت هایی در نحوه نوازندگی و تکنیک های اجرایی روی هر ساز وجود دارد.

آموزشگاه موسیقی منظومه مرکز آموزش سازدهنی غرب تهران

دوره های آموزش سازدهنی در آموزشگاه موسیقی منظومه به صورت کاملا تخصصی و در سبک های مختلف آموزش داده می شود.

استاد سازدهنی در آموزشگاه استاد مهدی زنگنه کارشناس ارشد موسیقی و تخصصا در این ساز در روزهای هفته و در ساعات مختلف در آموزشگاه حضور دارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد روز ها و ساعات تشکیل کلاس می توانید با آموزشگاه در ارتباط باشید.

آموزش سازدهنی

در مرکز آموزش سازدهنی غرب تهران دروه های آموزش سازدهنی هم به صورت دوره ای و ترمیک و هم به صورت ویژه و فشرده برنامه ریزی گردیده است که می توانید متناسب با شرایط خود انتخاب نمایید.

همچنین دوره های غیر حضوری و آنلاین آموزش این ساز در آموزشگاه وجود دارد که می توانید در صورتی که شرایط حضور در آموزشگاه را ندارید از این دوره ها استفاده کنید.

آموزشگاه موسیقی منظومه تخصصی ترین مرکز آموزش سازدهنی غرب تهران همه روزه آماده مشاوره رایگان در مورد کلیه سوالات شما عزیزان در مورد آموزش سازدهنی ، خرید سازدهنی و … است همچنین می توانید با تماس با آموزشگاه از مشاوره رایگان با استاد نیز بهرمند گردید.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *