کلاس هنگ درام تهران

آموزشگاه هنگ درام

کلاس هنگ درام یکی از تخصصی ترین کلاسهای ما در آموزشگاه موسیقی منظومه است ما به عنوان اولین و تخصصی ترین برگزار کننده کلاس هنگ درام تهران به صورت آکادمیک برای آموزش این ساز زیبا برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار داده ایم نخست با بروز کردن شیوه آموزش موسیقی روی این ساز سعی بر تخصصی تر کردن و اصولی تر نمودن آموزش آکادمیک موسیقی روی ساز هنگ درام داریم و در ادامه با ارائه شیوه های تخصصی روی این ساز به یاددهی نوازندگی حرفه ای و چیشرفته این ساز در کنار آموزش تکنیک نوازی داریم.

هنگ درام

هنگ درام سازی بسیار زیبا است که طرفداران زیادی هم دارد.

علاقمندان به این ساز با دو چالش برای نوزاندگی این ساز مواجه هستند.

نخست خرید ساز هنگ درام است که سازی به نسبت گران است.

و دیگری یادگیری نوازندگی این ساز است.

ما در تخصصی ترین کلاس هنگ درام تهران این دو چالش را از پیش روی شما برداشته ایم تا به راحتی بتوانید یادگیری این ساز را بیاموزید.

نخست با تحقیق در بین سازهای موجود سعی کرده ایم تا سازی با کیفیت و ارزان تر نسبت به بقیه ساز ها در اختیار شما قرار دهیم که استاندارد های لازم را داشته باشد و بتوانید بدون پرداخت هزینه های اضافی یک ساز نسبتا با کیفیت تهیه نمایید.

برای چالش دوم نیز که یادگیری این ساز است ما برنامه های دقیق و آسانی درایم که در ادامه خواهیم دید.

آموزش اصولی هنگ درام

همان طور که گفتیم چالش نخست برای یادگیری هنگ درام تهیه ساز هنگ درام است که با مشاوره و راهنمایی مشاورین ما می توانید یک ساز استاندارد و با قیمت مناسب تهیه نمایید.

پس از تیه ساز می رسیم به بحث آموزش اصولی و درست این ساز.

آموزش هنگ درام به هیچ وجه سخت نیست و با روشی که ما برای اموزش این ساز برنامه ریزی کرده ایم در چند ترم کوتاه آمزوشی می توانید به راحتی نوازندگی این ساز زیبا را بیاموزید.

ما اموزش این ساز را همراه با یادگیری اصول موسیقی در برنامه قرار داده ایم به نحوی که نه تنها نوازندگی هنگ درام بلکه به اصول اولیه و پایه ای موسیقی هم می پردازیم.

به این نحو شما آموزش اصولی موسیقی را در کلاس به همراه یادگیری ساز هنگ درام دارید.

این گونه می توانید به یادگیری آکادمیک هنگ درام بپردازید و در ادامه اگر علاقمند باشید را ه برای یادگیری حرفه ایش ما باز است.

تخصص ترین کلاس هنگ درام تهران

ما به عنوان برگزار کننده تخصصی ترین کلاس هنگ درام تهران نه تنها به آموزش صرف این ساز بسنده نگرده ایم و بریا این ساز دوره های خاص تری با ویژگی های زیر در نظر گرفته ایم ک

  • آموزش مبتدی تا پیشرفته هنگ درام
  • آموزش تانگ درام و هپی درام
  • آموزش حرفه ای و تکنیک های نوزاندگی هنگ درام
  • کلاس های کاملا خصوصی
  • آموزش تخصصی حضوری
  • آموزش آنلاین هنگ درام
  • آموزش برای همه سنین
  • خرید ساز مناسب و استاندارد با قیمت مناسب
  • یاددهی نوازندگی در کنار دیگر سازها
  • برگزاری کنسرت های صحنه ای

آموزش مبتدی تا پیشرفته هنگ درام در تهران

برای هنرجویان و علاقمندان به این از ما برنامه ای تدارک دیده ایم که کاملا از مبتدی یعنی از صفر یم توانند وارد کلاس ها شوند و تا سطوح حرفه ای پیش بروند.

برای این امر ما کلاس هایی در نظر گرفته ایم که بدون این که حتی کوچکترین سابقه ای در کار موسیقی داشته باشید می توانید وارد این کلاس شوید و به یادگیری نوازندگی هنگ درام بپردازید.

در ادامه تا سطوح پیشرفته تر نیز برای شما برنامه ریزی کرده ایم.

و آن شامل آموزش یک سری تکنیک های خاص هنگ درام است که می توانید در ادامه آموزش در کلاس بیاموزید.

یادگیری نوازندگی تخصصی و همین طور نوزاندگی در کنار دیگر ساز ها و حتی نوزاندگی در گروه را نیز درا ین دوره تجربه خواهید کرد و می توانید در ادامه در کنسرت های امزوشگاه نیز شرکت نمایید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *