هزینه کلاس ویولن 1400

نحوه تمرین ویولن

کلاس ویولن یکی از کلاس های آموزشگاه موسیقی منظومه است که همیشه به خاطر اهمیت خاص این ساز مورد توجه بوده است طبق سوال برخی علاقمندان برای هزینه کلاس ویولن 1400 امروز به بررسی این سوال می پردازیم همچنین به بررسی تفاوت کلاس های مختلف ویولن و وجود تفاوت در هزینه کلاس های مختلف خواهیم پرداخت در ادامه با ما باشید تا ویژگی های آموزش اصولی ویولن در کلاس های تخصصی این ساز را نیز بررسی کنیم چرا که همه کلاس هایی که برای آموزش این ساز وجود دارند الزاما نمی توانند به نوازندگی حرفه ای این ساز بپردازند چرا که بایستی یک سری اصول اولیه و پایه ای در آموزش وجود داشته باشد.

آموزش اصولی ویولن

قبل از آن که به هزینه کلاس ویولن 1400 بپردازیم ضروری است تا قبل از آن با آموزش اصولی ویولن بیشتر آشنا شویم چرا که هر آموزشی را صرف هزینه آن نیم توان بررسی کرد و منظور ما از بیان میزان هزینه کلاس ویولن بر مبنای آموزش اصولی و صحیح آن است.

چرا که بسیاری کلاس های ویولن که برخی اصول و مقدمات اصلی نوزاندگی را رها می کنند قطعا نمی توانند در این تعریف جایی داشته باشند و آموزش ویولن نیز مطمئنا توسط هر کسی امکان پذیر نیست.

استادی که بتواند ویولن را درست و پایه ای آموزش دهد قطعا هم رزومه قوی تری خواهد داشت و هم در امر آموزش ویولن حرفه ای تر خواهد بود.

این امر از آن جایی بیشتر نمود پیدا می کند که بسیار شاهد آن هستیم که برخی علاقمندان با اشتیاق یادگیری ویولن را آغاز می کنند اما در ادامه بدون این که نتیجه مطلوبی بگیرند آن را رها می کنند.

دلیل این موضوع آن است که آموزش به شکل درستی پیش نرفته است و با آموزش های سرسری هم نمی توان سازی چون ویولن را یاد گرفت.

از اینجا ضرورت آموزش صحیح بیشتر معلوم می شود.

به همین دلیل هیچ گاه برای آموزش های پایه ای یک ساز به دنبال کلاس های ارازن و بی کیفیت نباشید.

آموزش ویولن بایستی به صورت آکادمیک آموزش داده شود.

در کلاس های ویولن در آموزشگاه منظومه قبل از هر چیز ما به دنبال آموزش تخصصی این ساز هستیم.

کلاس ویولن در اموزشگاه منظومه

کلاس های ویولن در آموزشگاه منظومه با حساسیت خاصی دنبال می شود.

کلاس ها هم برای آموزش ویولن کلاسیک و هم برای آموزش ویولن ایرانی طبق علاقه هنرجویان برنامه ریزی شده و برای هر دو سبک وجود دارد.

در کلاس ها ما هیچ گاه به دنبال نتیجه و بازده سریع نیستیم چرا که کلاس هایی که با تبلیغ آموزش سزیع در چند جلسه پیش می روند معمولا برای جذب مشتری هستند و صرفا یک سری موارد جزئی در نوازندگی را آموزش می دهند که هیچ گونه فایده ای در بر ندارد.

در واقع کلاس های غیر اصولی جدای از صرف هزینه و زمان ، می تواند بسیار مخرب هم باشد به گونه ای که اگر یک سری موارد پایه ای اشتباه یاد گرفته شود ، اصلاح ان ها در نوزاندگی گاهی اصلا میسر نیست.

گاهی هنرجویان نخستین چیزی که می پرسند در مورد هزینه کلاس ویولن است و کمتر پیش می اید که در مورد خود کلاس ها و کیفیت آموزش سوالی بپرسند اهمیت این موضوع تا جایی است که گاها ما پیشنهاد می کنیم اگر درم ورد کلاسی اطلاعات کافی ندارید بهتر است  موقتا شروع آموزش را به تعویق بیاندازید و در مورد آن بیشتر تحقیق کنید تا این که صرفا در کلاسی نام نویسی کنید که فایده چندانی در بر ندراد.

کلاس ها در آموزشگاه موسیقی منظومه کاملا به صورت آکادمیک پیش می رود و آموزش ویولن در کلاس با برنامه ای پیش می رود که در دانشگاه های موسیقی تدریس می گردد.

آموزش آکادمیک ویولن باعث می شود که راه برای ادامه تخصصی تر رشته موسیقی هموار باشد و اگر در ادامه هنرجویی دوست داشت ویولن و یا موسیقی را به شکل حرفه ای تر دنبال کند بدون هیچ مشکلی می تواند ادامه راه را با اساتید آموزشگاه پیش برود.

هزینه کلاس ویولن 1400

حال که با آموزش اصولی ویولن آشنا شدیم و تفاوت کلاس های مختلف ویولن را دانستیم می پردازیم به مبحث هزینه کلاس ویولن .

یاد آور می شویم منظور ما از کلاس ویولن کلاس های پایه ای و آکادمیک این ساز است نه هر کلاس و یا آموزشی .

طبق بر آورد کلی ما از کلاس های ویولنی که در سراسر تهران به شکل اصولی و آکادمیک برگزار می شود برای هزینه کلاس ویولن در سال 1400حدود هزینه ای بین 300 تا 400 هزار تومان برای یک دوره آموزش هر ماه بایستی باشد.

مبالغی که کمتر از این مبلغ باشند اندکی جای تامل و پرسش دارند.

توصیه ما برای علاقمندان به این ساز این است که قبل از هر پیز از کیفیت کلاس ها اطمینان حاصل کنند و بعد از بررسی کلاس ها و اسایتد مربوطه با دقت انتخاب نمایند و صرفا بر اساس مبلغ یک کلاس وارد آن نشوند چرا که همان طور که بیان کردیم برخی کلاس های غیر اصولی می تواند به آینده نوازندگی شما لطمات جبران ناپذیری بزند.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *