اجرای پایان دوره هنرجویان در آموزشگاه موسیقی منظومه

یکی از مزایای کلاس های موسیقی در آموزشگاه موسیقی منظومه برگزاری اجرای پایان دوره هنرجویان در کلاس های مختلف است این اجرا ها در واقع نتیجه کار هنرجویان در پایان هر دوره را مشخص می کند و فواید بسیاری هم دارد از جمله ایجاد انگیزه و روحیه در هنرجویان و ایجاد اعتماد به نفس در گروه های سنی مختلف از سویی اما این کنسرت ها و اجرا ها محکی برای اساتید هم هست تا با اطلاعاتی که از اجرای هنرجویان به دست می آورند به روند آموزش آنان کمک کنند.

اجرای پایان دوره هنرجویان

هنرجویان در هر قسمت می توانند به اجرا در گروه و یا به صورت تک نوازی بپردازند اینکه چه هنرجویانی می توانند در این کنسرت ها شرکت کنند تا حد زیادی به خود آنان بستگی دارد و آموزگاه هر کدا از هنرجویان را که آمادگی اجرا و تمایل داشته باشند برای کنسرت در نظر می گیرد اما فقط تمایل کافی نیست بلکه هر اجرا باید سطح مطلوب خود را داشته باشد که با تمرین و تکرار می توان به آن سطح دست یافت.

در این بخش با نظر و صلاحدید اساتید قطعات مناسب برای هنرجویان در نظر گرفته ده و تمرین ها روی آن شروع می شود تا برای زمان کنسرت هنرجویان تبحر کافی درا جرای قطعات را بیابند.

آموزشگاه موسیقی منظومه کنسرت های منظم هر دوره را با روال مشخص برای همه هنرجویان برنامه ریزی می کند تا همه بتوانند از مزایای ان بهره ببرند و از فواید آن نیز بهرمند شوند برای والدینی که دوست دارند فرزندشان در این کنسرت ها شرکت کند ما برنامه های مشخصی برای اجرای کودکان داریم.

در بخش بزرگسالان نیز هم اجرای تک نوازی در نظر گرفته می شود و هم برای هنرجویانی که تمرین کافی داشته باشند و به سطح مطلوب برسند شرکت در ارکستر منظومه را خواهیم داشت که تشکیل شده است از هنرجویان حرفه ای تر در همه ساز ها.

تصاویر کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *