فایل صوتی آهنگ لاواستوری / آموزشگاه موسیقی منظومه

کلاس کلارینت

در ادامه مطلب می توانید فایل صوتی آهنگ لاواستوری را دریافت نمایید این آهنگ از قطعات زیبایی است که در کلاس های مختلف آموزشگاه موسیقی از جمله کلاس پیانو تدریس می شود که اجرای آن روی این ساز بسیار جذاب و زیبا از آب در خواهد آمد.

( عکس از اجرای هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه )

قطعه لاواستوری

love story یا داستان عشق نام فیلمی آمریکایی است که داشتان عشق دو نفری  را روایت می کند که در دهه هفتاد بسیار معروف شد و یک رمان نیز به همین نام از نویسنده وجود دارد که بعد ها فیلم نامه آن را نیز به رشته تحریر در آورد و با ساخت فیلم روی آن توانست بسیار موفق گردد.

( عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه منظومه )

نویسنده آن اریک سیگال بود که توانست بسیار در این کلر موفق ظاهر شود و به یکی از نویسندگان فیلم نامه خوب و ماندنی بدل گردد.

و اما موسیقی که روی این فیلم بود کاری است از آهنگ ساز بسیار با احساس فرانسیس له که به زیبایی حس این فیلم را ماندگار کرد.

موسیقی زیبای لاواستوری توانست برنده چند جایزه بزرگ موسیقی گردد و در چندین دوره متوالی مورد توجه باشد بعد ها نیز از این قطعه اجراهای متعدد به عمل آمد که هر به ریبایی حس این کار را ماندگار کرده اند به عقیده بسیاری از اهل موسیقی این قطعه از شاهکار های با احساس موسیقی و اثری ماندگار در گذشته و خال است.

فایل صوتی آهنگ لاواستوری

در زیر می توانید فایل صوتی آهنگ لاواستوری را در اختیار داشته باشید و از شنیدن این قطعه زیبا لذت ببرید اجرای این قطعه روی ساز پیانو است که البته با ساز های دیگر نیز زیباست ولی با پیانو حس زیبای قطعه و لطافت آن گوشنواز است.

امیدواریم از دریافت فایل صوتی آهگ لاواستوری لذت برده باشید در ضمن برای آن دسته از دوستانی که دوست دارند این قطعه زیبا را با ساز خود بنوازند در پست های آینده می توانند ، نت آهنگ لاواستوری را نیز دریافت نمایند.

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *