آموزشگاه موسیقی بزرگسالان

استاد گیتار

آموزشگاه موسیقی منظومه نه تنها به عنوان تخصصی ترین مرکز آموزش موسیقی کودک بلکه در زمینه آموزش بزرگسالان نیز دوره های کاملا تخصصی و ویژه ای را برگزار می کند در این راستا ما سعی کرده ایم تا به عنوان مرکز و آموزشگاه موسیقی بزرگسالان دوره هایی را طراحی کنیم که جدای از کلاس کودکان همچنین برای بزرگسالان نیز مناسب باشد از این رو ما دوره هایی خاص را توسط اساتید جدا در کار گروه آموزش برزگسالان انتخاب کرده ایم تا آموزش در این بخش را نیز به ططور تخصصی پیش ببرند. در این میان ما دوره های مجزایی را در غالب کلاس ها و دوره های آموزشی برای آواز و کلیه ساز ها در برنامه کار قرار داده ایم در ادامه با برخی از مهم ترین این کلاس ها و نحوه آموزش تخصصی و آکادمیک در آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

آموزش موسیقی

همانطور که می دانید آموزش موسیقی به گونه ای مجزا از همه آموزش های دیگر است دلیل این امر هم حساسیت هایی است که در مقوله موسیقی نهفته است.

در واقع ما اینجا با احساس سروکار داریم و نمی توام یک آموزش خشک و خسته کننده را در کلاس ها پیش برد و انتظار داشت که جواب هم بدهد.

این بدان معنی است که اگر آموزش ها در زمینه مسویقی اصولی و صحیح باشد اما بی روح و خشک باشد به هیچ وجه موثر نیست و در کل بایستی آموزش در موسیقی همراه با لطافت باشد.

آموزشگاه موسیقی کودک و یا آموزشگاه موسیقی بزرگسالان که در کلاس های کودک یا برزگسال مطرح می شود خود گویای این حساسیت بالا است چرا که در بخش کودکان مولفه های خاصی بایستی در نظر گرفته شود و همچنین در بخش بزرگسالان هم بایستی موارد مهمی رعایت گردد و نمی توان یک آموزش تکراری و خشک را هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان تجویز کرد.

این حساسیت ها در واقع همان چیزی است که اگر رعایت شود شاهد آن خواهیم بود که آموزشی پایدار و موثر در پیش رو باشد که هم فرد مسویقی را بیاموزد و هم از نوازندگی ساز خود لذت ببرد.

شاهد همه ما دیده باشیم که برخی ها موسیقی را با اشتیاق شروع می کنند ولی در ادامه آن را به راحتی رها می کنند دلیل این موضوع که بسیار هم شایع است آموزش نادرستی است که تفاوت های مختلف افراد را در نظر نمی گیرد تفاوت هایی از قبیل سن ، مشغله های کاری و …

در واقع در آموزش درست و صحیح همه اصول و تفاوت های افراد لحاظ می گردد تا نتیجه مظلوب حاصل شود.

آموزشگاه منظومه مرکز تخصصی و آموزشگاه موسیقی بزرگسالان

ما در آموزشگاه موسیقی منظومه هم برای کودکان دوره هایی جداگانه و مجزا داریم و هم برای بزرگسالان.

این تفاوت هم در دوره ها رعایت شده و هم در انتخاب اساتید.

به این معنی که وقتی شما وارد آموزشگاه می شوید بر اساس سن و برخی دیگر از فاکتور ها ( نظیر سبک مورد علاقه و … ) اساتید و دوره هایی متفاوت به در اختیار شما است تا بر اساس ان وارد دوره شوید و نتیجه مطلوب حال شود.

آموزشگاه منظومه به عنوان آموزشگاه موسیقی بزرگسالان با کمک از اساتید مجرب دوره هایی را طراحی کرده که با توجه به مشغله های کاری بزرگسالان و همچنین بر اساس علایق در سنین مختلف یک کلاس جذاب برای شما خواهد بود.

از انتخاب قطعات و آهنگ ها گرفته تا طرز تمرین دادن اساتید ، یه این موارد توجه شده تا شما هم کلاس هایی مفید داشته باشید و هم با اشتیاق و جذابیت به ادامه ان بپردازید.

دوره آموزش سازهای موسیقی برای بزرگسالان

در بخش سازها ما کلیه سازهای ایرانی و غربی را در دوره هایی تخصصی در نظر گرفته ایم.

در بخش دوره های آموزشی می توانید همه این ساز ها را مشاهده نمایید و بر اساس علاقه خود انتخاب کنید.

برای علاقمندان به موسیقی که شاید در انتخاب ساز مردد باشند ما تست استعداد موسیقی و همچنین تست انتخاب ساز را در برنامه داریم که می توانید از آن بهره ببرید.

این تست ها در آموزشگاه توسط اساتید و مشاورین ما به صورت رایگان برگزار می شود تا بتوانید علاقه خود را بیابید و سازتان ار انتخاب کنید.

برای همه سازها ما دوره هایی خاص هم برای بانوان و هم برای آقایان داریم.

این دوره ها در آموزشگاه موسیقی منظومه به صورت کاملا آکادمیک و بر اساس آموزش های پایه در برنامه هست.

دوره آموزش آواز برای بزرگسالان

دوره آموزش آواز نیز از دوره های خاصی است که آموزشگاه موسیقی منظومه برای بزرگسالان هم آقایان و هم بانوان برگزار می کند.

در کلاس آواز ما تخصصا تکنیک های آوازی را در سبک های مختلف آموزش می دهیم.

شما می توانید بر اساس سبک مورد علاقه خود وارد این دوره ها شوید.

ضمنا آموزشگاه برای عموم یکی تست صدا رایگان در نظر گرفته است که می توانید قبل از ورود به کلاس صدای خود را محک بزنید و نقاط قوت و ضعف خود را پیدا کنید.

در ادامه به شما در شناختن صدایتان راهنمایی هایی می شود تا جنس صدای خود را بهتر بشناسید و سبک خوانندگی خود را برگزینید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *