آموزش گیتار بانوان

آموزش گیتار بانوان

کلاس گیتار از کلاس های تخصصی ما در آموزشگاه موسیقی منظومه است ما برای گیتار علاوه بر سبک های مختلف ، دوره هایی جداگانه برای گروه های سنی مختلف داریم و البته کلاس هایی ویژه در آموزش گیتار بانوان و برای این که همه هنرجویان با هر سلیقه و علاقه ای بتوانند از کلاس های متنوع ما بهره ببرند این دوره ها را به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که توسط خود هنرجویان و بر اساس علاقه آن ها قابل انتخاب است و در واقع قبل از هر چیز با کمک و راهنمایی مشاور آموزشی که به صورت رایگان به شما مشاوره می دهد می توانید به انتخاب دوره ها بر اساس علاقه خود بپردازید.

کلاس گیتار

همان طور که می دانید برای آموزش گیتار روش ها و سبک های مختلفی وجود دارد.

تقریبا به اندازه تعداد اساتید در این حوزه ، روش تدریس وجود دارد.

این مورد البته بسیار می تواند بد باشد چرا که وقتی نتوان با یک روش اصولی و صحیح پیش رفت هر چند که روش های مختلف نتیجه خوبی داشته باشند اما نمی توان انتظار داشت که خروجی اصولی و صحیحی در انتظار هنرجو باشد.

ما در آموزشگاه موسیقی منظومه روشی را در پیش گرفته ایم که هم اصولی و بر طبق اصول اساسی آموزش جهانی گیتار است و هم انعطاف لازم را برای همه گروه های سنی و هم آقایان و هم آموزش گیتار بانوان دارد.

در این روش که در آموزشگاه منظومه به شکل آکادمیک پیش می رود هنرجو هم اصول بنیادی موسیقی را فرا می گیرد و هم نوازندگی گیتار را .

فرق اساسی این روش با روش های معمول و کم اثر در این است که هنرجو هیچ گاه به کلاس وابسته نیست و همین که اصول بنیادی را فرا بگیرد قادر خواهد بود که راه خود را ادامه دهد.

در روش های بی پایه و غیر اصولی شاهد آن هستیم که به هنرجو قطعه نوازی را می آموزند که این روش در ابتدا بسیار جذاب می نماید ولی در ادامه فقط به نوازندگی یک سری قطعات ساده یا حتی پیشرفته تر منتهی می گردد بدون این که سر انجام درستی برای آموزش موسیقی داشته باشد.

بسیار شاهد آن بوده ایم که فردی کلاس گیتار می رود و نوازندگی ا.لیه را هم می آموزد ولی با گذشت چندی آن را رها می کند و گیتار سال ها در گوشه خانه خاک می خورد.

دلیل این امر آموزش غیر اصولی است که هنرجو را از موسیقی زده میکند و به جای این که ساز جایی برای آرامش باشد که هر زمان فرد به سوی او برود تا استرس های روزمره خود را خالی کند بر عکس خود به بی میلی بیشتر می انجامد و بی رغبتی از این که نتوانسته ان را به انتها برساند.

در آموزش اصولی گیتار ولی ما دروه هایی جذاب داریم که هنرجو را سر ذوق بیاورد و کاری کند که حتی بدون کلاس فرد بتواند خلاقیت های خود روی ساز را ارائه دهد و با شور اشتیاق هم خود را شاد کند و هم اطرافیان را.

آموزش گیتار بانوان

در آموزش گیتار بانوان با در نظر گرفته حساسیت های بانوان هم در آموزش و هم در نوازندگی سعی کرده ایم تا دوره هایی را برای خانم ها در نظر بگیریم که هم پاسخ گویی حساسیت های آن ها در کلاس باشد و هم جذابیت های متفاوتی برای آن ها ایجاد کند.

همانطور که می دانید خانم ها با آقایان هم از لحاظ آموزش و هم از لحاظ علایق بسیار متفاوت هستند.

حال اگر این موارد در کلاس لحاظ نشود نمی توان انتظار داشت که نتیجه ای مطلوب را بگیریم.

برای آموزش گیتار بانوان هم اساتید متفاوتی وجود دارند که معمولا از بین اساتید برتر گیتار خان انتخاب می شوند و هم روش تدریس متفاوت است که این خود شامل انتخاب درس ها و قطعات یا آهنگ های مختلف هم می شود.

در برخی موراد هم صرفا خان ها به دلیل این که با اساتید خانم راحت تر هستند این کلاس ها را انتخاب می کند که خود این موضوع هم البته مهم است چرا که وقتی در کلاسی که خود از هر لحاظ انتخاب می کنید و احساس رضایت دارید قطعا نتیجه بهتری هم میت وان گرفت.

به همین دلیل ما کلاس های تخصصی آموزش گیتار بانوان را برای خانم ها داریم که از مبتد تا پیشرفته می توانند در این کلاس ها ثبت نام نمایند.

همچنین سبک های مختلف گیتار در کلاس ها آموزش داده می شود.

مزایای کلاس های گیتار در آموزشگاه منظومه

  • انتخاب اساتید مجرب و متخصص تحصیل کرده موسیقی
  • انتخاب روش آکادمیک برای آموزش گیتار
  • آموزش سبک های مختلف
  • آموز از مبتدی تا پیشرفته
  • اجرای کنسرت
  • کلاس های تخصصی و تکنیک نوازی
  • آموزش اصول خوانندگی در کنار گیتار

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *