آموزشگاه آواز در تهران

کلاس آواز در آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه آواز در تهران شامل بخش های بسیار متنوع و جذابی است برای این که بیشتر با بخش های متنوع آموزش آواز در کلاس خوانندگی آشنا شوید شما را در ادامه با برخی ویژگی های این کلاس ها بیشتر آشنا خواهیم کرد و برای این که بتوانید از استعداد خود در خوانندگی نهایت استفاده را داشته باشید همچنین راهنمایی هایی خواهیم داشت تا بهتر بتوانید از صدای خود بهره ببرید و اصول درست آموزش را در کلاس های خوانندگی را تجربه کنید همچنین می توانید برای این که بیشتر با جنس و خصوصیات صدای خود آشنا شوید در تست صدایی که در آموزشگاه ما به صورت رایگان برای شما در نظر گرفته ایم شرکت کنید در ادامه با ویژگی های بیشتر این تست صدا هم آشنا خواهیم شد.

اهمیت آموزش آکادمیک آواز

چیزی ما در تخصصی ترین مرکز و آموزشگاه آواز در تهران به آن توجه داریم آموزش آکادمیک آواز است.

در مورد کلاس آواز شاید مهم ترین مساله آموزش اصولی و تخصصی آن است چرا که جدیدا شاهد آن هستیم که آموزش های آواز به وفور وجود دارد و به عدد اساتید موجود در این حوزه شاید روش های تدریس هم متنوع باشد.

ولی آیا همه این روش ها واقعا منجر به آن خواهد شد که بتوانیم خوانندگی را درست و صحیح بیاموزیم.

طبیعی است که بسیاری روش ها نه تنها آموزش اصولی و آکادمیک نمی دهند بلکه ممکن است به صدای هنرجو نیز آسیب هایی بزنند که دیگر قابل جبران و اصلاح نباشد.

از این جهت بسیاری هنرجویانی که با روش های غیر اصولی آموزش می بینند کار بسیار سخت تری نسبت به هنرجویانی دراند که اصلا آموزشی ندیده اند.

چرا که اصلاح غلط های اصولی در خوانندگی کاری بسیار مشکل است.

به همین جهت بهتر است قبل از شروع آموزش به درستی تحقیق کنید تا آموزشی صحیح را با روشی درست آغاز نمایید.

آموزشگاه موسیقی منظومه به عنوان تخصصی ترین مرکز و آموزشگاه آواز در تهران با کمک از اساتید نمونه آواز اقدام به برگزاری چینن کلاس هایی نموده است.

آموزشگاه آواز در تهران

آموزشگاه ما سعی نموده است تا به عنوان مرکز تخصصی و آموزشگاه آواز در تهران فضایی ایجاد نماید تا علاقمندان به این حوزه بتوانند بدون هیچ دغدغه ای ، کلاس های آکادمیک آواز را آغاز نمایند.

در این راستا ما در درجه اول سعی نموده ایم تا به دعوت از اساتید کار آزموده در حیطه آموزش آواز در جهت آموزش اصولی آواز گام برداریم.

در وهله بعد با تحقیق در روش های نوین و آکادمیک آموزشی در زمینه آواز یک برنامه کاملا مدون و مشخص برای آموزش خوانندگی طارحی کرده ایم.

اهمیت این برنامه آموزشی در آن است که با بکار گیری تمامی توان هنرجو ، سعی در اصلاح نواقص و تقویت نقاط قوت می نماید بر عکس روش های تکراری که فقط با آموزش چند آهنگ ساده و تمرین روی آن ها سعی دارند آواز را آموزش دهند ، ما در این روش به گونه ای کلاس ها را پیش می بریم که با طی دوره هنرجو قادر خواهد بود هر آهنگی را در سبک مورد علاقه اش به درستی اجرا نماید

ما به عنوان تخصصی ترین آموزشگاه آواز در تهران هم در کلیه سبک های موجود برای آواز آموزش داریم و هم برای کلیه سنین از کودک تا بزرگسال.

همچنین کلاس آموزش آواز بانوان و کلاس آموزش آقایان به طور جداگانه و تخصصی در آموزشگاه وجود دارد.

تست خوانندگی

در آموزشگاه منظومه یک تست خوانندگی بر اساس متد های جهانی برنامه ریزی شده است در این تست صدا که به صورت رایگان برای عموم قابل اجرا است می توانید کلیه خصیص های صدای خود را بهتر بشناسید و اصلا برنامه آموزشی که بری هر فرد به طور جداگانه و تخصصی در نظر گرفته می شود بر اساس نتایج این تست اولیه می باشد.

در این تست هم خصوصیات صدای شما بررسی می شود و هم دیگر خصوصیاتی که برای جدای از صدای شما کمک می کند که دوره بهتر و کارآمد تری را داشته باشید نظیر این که در چه سبکی می توانید موفق تر عمل کنید و …

برای این که بتوانید این تست صدای خصوصی و رایگان را داشته باشید می توانید با شماره های آموزشگاه تماس بگیرید و یک وقت دریافت نمایید.

تفاوت آموزش آواز در آموزشگاه منظومه

  • آموزش آکادمیک و کاملا اصولی آواز
  • استفاده از روش های تخصصی و کارآمد
  • یادگیری اصول صداسازی و سلفژ در خلال کلاس ها
  • کمک از اساتید با تجربه و دانش آموخته حیطه آواز
  • برنامه مدون و طرح درس ویژه در تخصصی ترین آموزشگاه آواز در تهران
  • کلاس های تک نفره و کاملا خصوصی
  • تست صدای تخصصی و کار بر اساس نتایج آن
  • کلاس های تخصصی از صفر تا صد آواز
  • آموزش برای سنین کودک تا بزرگسال
  • آموزش جداگانه و خصوصی برای بانوان و آقایان
  • آموزش در کلیه سبک های تخصصی آواز نظر پاپ ، ایرانی ، کلاسیک ، جز ، بلوز و …

 

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *