سازدهنی هارد بوپر toots hard bopper

امروز قصد داریم برای علاقمندان به سازدهنی و همراهان عزیز در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه بپردازیم به معرفی سازدهنی هارد بوپر toots hard bopper یکی از مدل های معروف سازدهنی از کمپانی بزرگ هوهنر و در مورد مشخصات و قابلیت های این ساز و همچنین ساخت آن توضیحاتی را ارائه می دهیم تا علاقمندان بتوانند راحت تر به انتخاب و خرید این ساز زیبا بپردازند پس در ادامه با ما همراه باشید.

سازدهنی هوهنر

یکی از شرکت های معتبر در ساخت و تولید سازدهنی های استاندارد قطعا شرکت هوهنر است این مپانی همانطور که قبلا نیز توضیح دادیم به طور تخصصی در زمینه ساخت این ساز زیبا عمل می کند ، تولیدات این شرکت در همه انواع سازدهنی بسیار مطلوب و به لحاظ صدایی از استاندارد های لازم برخوردار است.
تفاوت هایی که بعضا در مدل های مختلف و تولیدات مختلف دیده می شود به خاطر قابلیت هایی است که هر مدل در اجرای نوع خاصی از موسیقی دارا است در زیر به معرفی یکی از مدل های معروف این شرکت می پردازیم.

سازدهنی هارد بوپر

مدل هارد بوپر toots hard bopper یکی از مدل های بسیار محبوب این شرکت می باشد این ساز که یک ساز کروماتیک 12 سوراخ می باشد در گام دو ماژور ساخته شده البته همانطور که می دانید سازدهنی های کروماتیک با کلیدی که درند قابلیت اجرای همه گام های کروماتیک را دارا هستند اما منظور این است که در حالت طبیعی نت های گام دو روی آن به ترتیب قرار گرفته است.

سازدهنی هاردبوپر با طولی برابر با 15.5 سانتی متر و ضخامت 2.5 سانتی یک ساز خوش دست و زیبا است این ساز دارای 48 قمیش یک و دو میلیمتری از جنس برنج است بدنه این ساز از استیل و جنس شانه آن از چوب گلابی است که صدای بسیار با روح و زیبایی به آن داده است.

راهنمای انتخاب سازدهنی

برای خرید ساز قطعا انتخاب های متعددی پیش رو خواهید داشت البته ما هیمشه سعی می کنیم برند های معتبر تر و مناسب تر را به شما عزیزان معرفی نماییم اما به خاطر داشته باشید که هر کدام از مدل های سازدهنی دارای تفاوت های کوچکی با هم هستند که باعث می شود در برخی موارد برایسبکی خاص متفاوت باشند پس بهتر است که قبل از انتخاب یا خرید سازدهنی حتما با استاد خود مشورت کنید تا بهترین گزینه را در اختیار داشته باشید همچنین می توانید برای انتخاب بهتر همیشه با ما در ارتباط باشید ، کشاورین ما در اموزشگاه موسیقی منظومه همیشه آماده راهنمایی و مشاوره به شما عزیزان هستند.

عکس از کنسرت هنرجویان آموزشگاه موسیقی منظومه

آموزش سازدهنی

آموزشگاه منظومه به عنوان معتبر ترین مرکز آموزش سازدهنی روش های ویژه و خاصی را برای آمزوش حرفه این ساز ارائه کرده است متقاضیان در سنین مختلف و در سبک های مختلف در اموزشگاه می توانند ثبت نام کرده و وارد کلاس های تخصصی سازدهنی شوند در اینجا ما برای آموزش سازدهنی هم دوره های معمول و هم دوره های ویژه داریم که با اهداف خاص در برهه های مختلف برگزار می شود برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های آموزشگاه در تماس باشید.

سازدهنی هوهنر ملوتون

سازدهنی ملوتون mellow tone

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز با شما همراه هستیم با معرفی یکی دیگر از مدل های سازدهنی هوهنر به نام سازدهنی ملوتون toots mellow

بیشتر »

سازدهنی cx 12 black

امروز و در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه قصد داریم بپردازیم به معرفی یکی از مدل های سازدهنی از برند محبوب هوهنر ، یک سازدهنی

بیشتر »

سازدهنی هوهنر

در وب سایت آموزشگاه موسیقی منظومه امروز می پردازیم به یکی از معروف ترین برند ها در زمینه تولید و ساخت سازدهنی که دارای مدل

بیشتر »
5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *