نازیلا باباپور مدرس آواز پاپ ، آواز کلاسیک و سلفژ

مدرس آواز پاپ آموزشگاه موسیقی

بیوگرافی نازیلا باباپور مدرس آواز پاپ

تولد،تحصیلات:
نازیلا باباپور مدرس آواز پاپ و کلاسیک و عضو کمیته خوانندگان کلاسیک

متولد 1369/09/01 شهر تبریز ، فارغ التحصیل رشته ی مهندسی شهرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی تبریز است.

شروع فعالیت موسیقی:

در 14 سالگی موسیقی را شروع کرد.

یادگیری موسیقی:

موسیقی را با یادگیری تئوری و پیانو نزد محمد ملکی اصل ،آغاز کرد.
در زمینه ی آواز در کلاس های اساتید سلفژ و اساتید آواز از جمله خسرو نژاد آریا ، دکتر اسفندیار قره باغی شرکت نموده و همزمان از موسیقی فولکلور آذربایجانی نیز غافل نشده و در زمینه ی آشنایی با دستگاههای موسیقی آذربایجانی از محضر اساتیدی چون بهزاد کیاست و حمید نامور بهره مند شد.

گروه بانوان:

مدتی با نظارت و سرپرستی بهزاد کیاست ، به تمرین با نوازندگان گروه بانوان شاطریان ، پرداخت . مدتی بعد به دلیل ممنوعیت کنسرت در تبریز و مهاجرت بهزاد کیاست از ایران، فعالیت این گروه متوقف شد.

مدرس آواز پاپ آموزشگاه موسیقی

نوازندگی:

مدتی بعد برای آشنایی با موسیقی سنتی ایرانی ، یادگیری ساز سه تار را نزد استاد جواد شیروانی و دستگاههای موسیقی ایرانی با استاد اتابک عطری آغاز نموده و با یادگیری سازهای کوبه ای نظیر دف ، دهل و کوزه ، نزد استاد یونس تارپود ، به عنوان نوازنده و همخوان در گروه موسیقی سماع فعالیت نموده است.

سرپرستی کر:

مدتی بعد به همت حوزه هنری آذربایجان شرقی توانست گروه کر و سرود آوا را به همراه رئیس کارگروه(محمد ملکی اصل) و به رهبری حسین ولی پور ،راه اندازی و سرپرستی نماید.

آوا:

اما فعالیت وی فقط محدود به نوازندگی و همخوانی نشده و صدای او در موسیقی متن و تیتراژ چندین فیلم کوتاه ، بلند ، تله فیلم ، سریال ، مستند ، انیمیشن ، تئاتر و نمایش ، تیزر،نماهنگ و فیلم سینمایی به عنوان آوا پخش شده است.
از جمله همکاری وی با آهنگسازان موسیقی فیلم، با بهزاد عبدی و ستار اورکی در موسیقی فیلم و انیمیشن بوده، که می توان به سینمایی های فیل شاه و ماهور اشاره کرد.

همخوانی و کر:

با گروه های مختلف ایرانی و آذربایجانی از جمله گروه آینه ،سماع ، شاطریان ، آوای شهریار ، ره سماع ، خوان چوبان ، رها ، ختایی و باریش در تبریز همکاری نموده و در کنار خواننده های مختلف از جمله خسرو نژاد آریا ، ودود مؤذن ، و … به همخوانی پرداخت و مدتی با گروه کر استاد قره باغی در سرودها و اجراهای ارگانی به فعالیت پرداخت.
مدتی بعد یادگیری موسیقی جز را نزد غلامرضا کریمزاده آغاز کرده و یکی از استانداردهای جز به اسم ” ولنتاین شیرین من ” را ضبط نمود.

مدرس آواز پاپ آموزشگاه موسیقی
کمی بعد سلفژ را نزد یاشار شادپور ادامه داد و پس از مدتی برای ارتقای سطح سلفژ نزد میلاد عمرانلو یادگیری سلفژ را ادامه داده و شروع به تدریس کتاب های ترجمه شده توسط میلاد عمرانلو نموده و تدریس سلفژ و آواز را آغاز کرد.

پس از مدتی با علاقه ای که به موسیقی راک داشت ، با حسن عبدالعظیم زاده آشنا شده و در کنسرتی به سبک راک در گروه باریش به عنوان بک وکال با مسعود امیرسپهر به روی صحنه رفت.
مدتی بعد با گروه کر مشترک ایران-اتریش ( AIC) در انجمن فرهنگی اتریش در ایران به رهبری سیاوش لطفی و پروفسور کریستین شولتز فعالیت نموده است.
پس از مدتی فعالیت با گروه کر اتریش-ایران ، مدتی با گروه کر و ارکستر بل کانتو به رهبری نیما پناهی ها فعالیت کرد.

ورکشاپ،مستر کلاس،کارگاه:

او همچنان از هر فرصتی برای یادگیری آواز کلاسیک ، آواز پاپ و موسیقی جز ،استفاده می کرد برای ارتقاء سطح و بهبود کیفیت آواز ،در مستر کلاس های مدرس آواز و اساتید موسیقی مختلف از جمله خسرو علمیه ، الیار طهوری ، سحر انزلی ، مسعود امیر سپهر ، پروفسور رانفایگ براگا پستل ، مانفرد شیبل، نازنین اعزازی ، پروفسور ویتو ماریا برونتتی ،سفر آوازی ایران_آلمان با پروفسور مارکوس دتربک ، سفر آوازی ایران سوئد با حضور اریک وستبرک و کارگاه اجرا و آواز هومن خلعت بری شرکت نموده است.

مدرس آواز پاپ آموزشگاه موسیقی

دوئت ها:

از جمله دوئت های ضبط شده ی وی به زبان های اسپانیایی،ایتالیایی،آذربایجانی،انگلیسی با اساتید مختلف آواز کلاسیک از جمله دکتر اسفندیار قره باغی و علیرضا آرین می باشد.
او هم چنان در ارکسترهای تهران از جمله اینتر ارکستر تهران به رهبری نادر مشایخی ، به عنوان وکالیست سوپرانو مشغول فعالیت است.

تدریس:

وی هم اکنون در کلاس های آموزش آواز در آموزشگاه موسیقی منظومه و دیگر  آموزشگاههای موسیقی معتبر مشغول تدریس می باشد.

مدرس آواز پاپ ، کلاسیک و همچنین سلفژ برای روزهای هفته در آموزشگاه موسیقی منظومه حضور دارند که می توانید با تماس با شماره های آموزشگاه از تایم های خالی ایشان مطلع گردید.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *